Archief - 17 games te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

brucelee be

Legacy Member
Alle games zijn in Belgie aangekocht,zal vermelden welke BE handeliding en cover hebben.

1.Batman Arkham Asylum (12 euro) verkocht aan greggen87
2.Blazblue Calamity Trigger (12 euro)
3.Cars 2 (20 euro) (BE)
4.Deathsmiles Deluxe (20 euro)
5.Divinity 2 Ego Dragonis : (14 euro) verkocht aan borro
6.Banjo Nuts & Bolts bundle copy (5 euro)
7.Eragon (sealed) (8 euro)
8.Gta 4 (12 euro ) (BE + map)
9.Ninja Blade (7 euro)
10.Mini Ninjas (10 euro) (BE)
11.Operation Flashpoint Dragon Rising (5 euro) (BE)
12.Sims 3 (10 euro) (BE) verkocht aan Davas
13.Tales of Vesperia (30 euro) verkocht aan oeroesmoeloevoe
14.Toy Story 3 (12 euro) (BE)

Edit : games toegevoegd
Battle vs Chess (20 euro)
Super Street Fighter 4 (12 euro)
Viva Pinata Party Animals (5 euro) (BE)
Two Worlds 2 (20 euro)

Games zijn in perfecte staat.

Enkel te koop,geen ruil.

Afhalen kan te Gent,verzending ook mogelijk.

Staat ook op andere sites aangeboden.

brucelee be

Legacy Member
Neem 15 euro en we hebben een deal.
Batman is de BE uitgave,geen import cersie dus.

Davas

Legacy Member
Sims 3 - 10 euro inclusief / Be versie? ;) / staan er krasjes op? Het is een cadeau dus moet er toch nieuw uitzien. =')

brucelee be

Legacy Member
Davas zei:
Sims 3 - 10 euro inclusief / Be versie? ;) / staan er krasjes op? Het is een cadeau dus moet er toch nieuw uitzien. =')

Be versie maar met 1a2 lichtje krasjes.

Davas

Legacy Member
brucelee be zei:
Be versie maar met 1a2 lichtje krasjes.

Als ze niet echt opvallen dan hebben we een deal, 10 euro incl it is? Stuur maar pm voor bevestiging =)

brucelee be

Legacy Member
Davas zei:
Als ze niet echt opvallen dan hebben we een deal, 10 euro incl it is? Stuur maar pm voor bevestiging =)

10 euro is exclusief verzending,had graag 13 euro inclusief gekregen.

Mr.Mooch

Legacy Member
hoeveel games kan je in 1 keer versturen ?? of stuur je ze apart ?

50€ voor Cars 2, mini ninjas en tales of vesperia

brucelee be

Legacy Member
Mr.Mooch zei:
hoeveel games kan je in 1 keer versturen ?? of stuur je ze apart ?

50€ voor Cars 2, mini ninjas en tales of vesperia

Bod is te laag.
Denk apparte verzending voor 3 games.

Davas

Legacy Member
brucelee be zei:
Gulden middenweg : 12,50 ?

Haha, 0,50 euro eraf =') Alej hup, op die 50 cent steket ook niet dan.
13 euro is goed, maar steek er dan op zen minst een chocolatten ventje bij eh :woohoo:

Stuur maar PM ;) Deal.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan