Archief - [tr] Fallout3, Infamous, Prototype

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Da_monk112

Legacy Member
EDIT : ook saints row 2 beschikbaar voor ruil -> perfecte staat

heb dus volgende 3 spellen te ruil

enkel ruil
ophalen kan regio genk anders post

fallout3 & infamous perfecte staat.
prototype zen doosje heeft lichte schade , disc zelf nog perfecte staat.

hanske82

Legacy Member
infamous vs 2 van volgende:

bioshock
golden axe beast rider
world series of poker
genji days of the blade
haze

Da_monk112

Legacy Member
heb wel interesse in bioshock met een 2de spel maar zit nix meer tussen wat me interesseert vr de rest.

greets

hanske82

Legacy Member
kheb nog golden compass :)

en anders 5 euro opleg ofzo?

(edit: ga bioshock ook nog elders voorstellen, kijk meer uit naar afro samurai dan infamous, maar als dat niet doorgat blijft bod wel geldig)

b0rn2die4

Legacy Member
infamous vs : fifa 09, nba 2k9, gt5 Prologue, saints row 2

Tical

Legacy Member
Call Of Juarez : Bound in Blood + 5 euro voor de 2
of een van deze
FEAR 2
Little Big Planet
Battlefield Bad Company Gold Edition
Stuntman
voor 1?

Light

Legacy Member
Infamous ruilen voor één van deze?

Rainbow Six Vegas 2
Endwar
Fuel

Da_monk112

Legacy Member
@ hanske no thanks =p met die 5 euro kan ik toch ni veel aanvangen, en golden compass spreekt me ni aan.

@born2die zit nix tussen wa me interesseert , sorry

@tical heb die spellen allemaal al gehad, toch bedankt

@light : ik ga effe nadenken over fuel

@thysios heb Me al gehad, toch bedankt !

Da_monk112

Legacy Member
fred is genoteerd, als er deze avond nix beters komt is em voor u.

fredenevy

Legacy Member
mmm, je mag mijn bod schrappen als je wilt, heb wat beelden opgezocht op u-tube over infamous en zal precies niet my piece of cake zijn...

new blood

Legacy Member
infamous of prototype ruilen tegen een van deze of combo uit deze (max 3 vs 2)

-tom clancys hawx
-the godfather 2
-virtua tennis 2009
-lord of the rings conquest
-tomb raider underworld
-transformers : revenge of the fallen
-mercenaries 2
-fifa 09
-need for speed undercover
-gta 4
-mirrors edge

Da_monk112

Legacy Member
zit ni echt iets tusse wat me interesseert new blood, alleen tomb raider en gta4 vond ik goed ervan =p en die zijn reeds uitgespeeld. toch bedankt

Da_monk112

Legacy Member
ha ja, ik heb es nagekeken en kon die vinden voor 6 euro, dus heb die gewoon zo effe aangeschaft, toch bedankt voor het aanbod !

Goldrusher

Legacy Member
inFamous voor COD4 of Chronicles of Riddick (bevat 2 games) ?

Da_monk112

Legacy Member
chronicles of riddick is voor mij een dealtje goldrusher

pm verzonde
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan