Archief - [Tr] Borderlands!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Li1quid

Legacy Member
De tittel zegt het is niet te koop wil ruilen voor een ander recent spel. Is zeker de moeite een van de beste games die ik al in een lange tijd heb gespeelt .

clipsky

Legacy Member
Geïnteresseerd in need for speed shift of tegen Operation Flashpoint?

grz

mXXX

Legacy Member
soul caliber 4 + pop?
resident evil 5 + pop?
soulcaliber 4+ resident evil 5?
of 1 van die games + opleg?

Li1quid

Legacy Member
IkoN zei:

clipsky zei:
Geïnteresseerd in need for speed shift of tegen Operation Flashpoint?

grz

Ofp gehad en need for speed shift is niet mijn ding.

mXXX zei:
soul caliber 4 + pop?
resident evil 5 + pop?
soulcaliber 4+ resident evil 5?
of 1 van die games + opleg?

sc4 geen intresse en rest gehad.

clipsky

Legacy Member
Vr de rest heb ik alleen nog Brutal Legend en Batman AA???Dat zijn de recentse, grz

clipsky

Legacy Member
Ik vond brutal legend zeker wel een goeie game, kreeg dan ook een score van 80 percent in playstationmagazine...Geïnteresseerd in te ruilen met deze game?

Li1quid

Legacy Member
Toine23 zei:
heb ik

clipsky zei:
Ik vond brutal legend zeker wel een goeie game, kreeg dan ook een score van 80 percent in playstationmagazine...Geïnteresseerd in te ruilen met deze game?

Ik hou het in gedachten (eerst wat meer checken)is toch de belgische versie?

clipsky

Legacy Member
Tuurlijk Belgische versie, is perfect in orde zoals het hoort...Ik ben ook van provincie Antwerpen dus laat mr iets weten...

Li1quid

Legacy Member
clipsky zei:
Tuurlijk Belgische versie, is perfect in orde zoals het hoort...Ik ben ook van provincie Antwerpen dus laat mr iets weten...

Er is dus een mogelijkheid van afhaling of bedoel je afspreken?

clipsky

Legacy Member
Jij bent lille zeker? K zou zegge ergens af te spreken zoals malle, zoersel of zandhoven, als je zegt liever per post, vr mij is het allemaal eender, zeg mr wat je voorkeur is...

Li1quid

Legacy Member
delerious zei:
[TR][PS3] PS3 spellen - Gaming Only Forum

daar iets tussen ? combinaties van games of van games + opleg mag altyd ;) Mvg!

Hehe:p toch bedankt maar geen intresse.

SiRdeK zei:
CoD4 + opleg?
Heb ik. toch bedankt

clipsky zei:
Jij bent lille zeker? K zou zegge ergens af te spreken zoals malle, zoersel of zandhoven, als je zegt liever per post, vr mij is het allemaal eender, zeg mr wat je voorkeur is...

Dan geniet verzenden toch mijn voorkeur kan me niet zo gemakelijk verplaatsen.:)

clipsky

Legacy Member
Verzenden is ook ok vr mij hoor, als je wilt ruilen stuur je je adres maar door en stuur ik het de dag zelf nog naar je op, dan zit hij normaal de dag erna al in je bus,grz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan