Archief - TR 8 Games Recent & Oud

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Graverobber

Legacy Member
Hallo, bij deze zet ik 8 van men PS3 games teruil.

- Little Big Planet
- Resident Evil 5
- Need for Speed Shift (Verkocht aan Psy)
- Gran Turismo 5 Prologue Platinum
- Call of Duty 4 (GOTY) Franse Editie
- Socom Confrontation
- Midnight Club LA
- Formula 1

Afhalen in wondelgem te gent is mogelijk. Zelf komen is ook mogelijk zodra ik men auto terug heb van de garage (kan namelijk 2 weken duren.)

Alle games zijn aangekocht in Belgie en in uitstekende staat met boekjes. Behalve Call of Duty 4 aangekocht in parijs.

mvg

Psy

Legacy Member
had al pm gestuurt maar ter goeder wil toch maar best hier ook plaatsen;
indien ge verkoopt heb ik wel interesse in shift, 30eur afgehaalt

IkoN

Legacy Member
shift tegen red faction guerrilla+quantum of solace mss?
Grtz

Mapogo

Legacy Member
re5 tegen twee van deze :
- far cry 2
- fifa 09
- assassins creed
- cod 3
- Fallout 3

of batman AA (chinees doosje en boekje, spel in engels)

Graverobber

Legacy Member
@ Psy: genoteerd bod. Vind het wel wat te laag.
@ Foirzie: Nee dank je, heb het al uitgespeeld op pc.
@ IkoN: Red faction guerilla heb ik mss wel intresse in maar quantom of solace totaal niet dus neen sorry
@ robbers: In geen enkele intresse aangezien Ass 2 uitkomt soon en CoD 6 en derest heb ik zelf. Sorry

moeder_theresa

Legacy Member
Is COD4 in het Engels (menu en gesproken taal)?

Zo ja, ruilen tegen mijn 50 Cent Blood In The Sand?

Grtz

IkoN

Legacy Member
heb ook nog
Motorstorm
Skate

anders kan ik er mss wel opleg bij doen?

Grtz

Graverobber

Legacy Member
@moeder: CoD4 is volledig in het frans. Dus heb je pech ;)
@IkoN: Nee dank je, ik wacht wel af op iet anders.
@Rafbanaan: Psy heeft al bodje van 30 gegeven en die haalt het af.

Graverobber

Legacy Member
@Rafbanaan: Nee dank je laat het liever aan Psy die komt er om.
@Junzo: Nee dank je totaal men genre niet van game.

roemeling

Legacy Member
ik heb wel intresse, ik heb dit te ruil:

tony hawk proving ground
gta4
fallout 3
dragonball z burst limit

als je die hoofdtelefoon erbij hebt die erbij hoort mag je wel meerdere kiezen.

ik hoor het wel.

Graverobber

Legacy Member
roemeling zei:
ik heb wel intresse, ik heb dit te ruil:

tony hawk proving ground
gta4
fallout 3
dragonball z burst limit

als je die hoofdtelefoon erbij hebt die erbij hoort mag je wel meerdere kiezen.

ik hoor het wel.

En jij hebt intresse in?... + no itraders daar ruil ik al niet mee sorry, tenzij je zelf komt.

roemeling

Legacy Member
socom navy seals moest er staan maar zal wel iets verkeerds zijn gegaan, ik weet dat ik feedback mis van andere omdat dit account net 1 dag oud is maar ik heb geen problemen om eerst iets op te sturen.

inmate101

Legacy Member
RE5 tegen --- shaun white of star wars: the force unleashed?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan