MrFlava-
Legacy Member
Ik verkoop/ruil FIFA10 wegens omdat ik het niet echt goed kan en het boeide me niet echt..
€25-35
Graag zou ik het willen ruilen tegen assasins creed 2 of Borderlands.
andere games zijn ook zeker welkom.
ik kan het versturen met de post,maar het liefste heb ik dat je het komt afhalen..
Als je het komt afhalen,zal het ergens omstreke Geel zijn..
€25-35
Graag zou ik het willen ruilen tegen assasins creed 2 of Borderlands.
andere games zijn ook zeker welkom.
ik kan het versturen met de post,maar het liefste heb ik dat je het komt afhalen..
Als je het komt afhalen,zal het ergens omstreke Geel zijn..