Archief - [TK] Resistance 1 & 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vaako

Legacy Member
ik verkoop de spellen resistance 1 & 2 voor de playstation 3

alles is in perfecte staat ( dus zowel spel,boekje en doosje )

RESISTANCE 2 = 15 euro inc Gereserveerd via kapaza
RESISTANCE 1= 10 euro inc Gereserveerd via kapaza
BEIDE= 25 euro inc

staat ook op kapaza : http://www.kapaza.be/detail/23700388/

vaako

Legacy Member
Obviously zei:
15 inc voor resistance 2
is dit meeneemprijs?

15 inc is idd meeneemprijs maar ik heb reeds bod van 25 inc net voor jou gehad via kapaza en ik prefereer toch om beide games tesamen te verkopen, maar ik hou je op de hoogte wat er met die koper gebeurt

Obviously

Legacy Member
vaako zei:
15 inc is idd meeneemprijs maar ik heb reeds bod van 25 inc net voor jou gehad via kapaza en ik prefereer toch om beide games tesamen te verkopen, maar ik hou je op de hoogte wat er met die koper gebeurt

zucht .....

1. toen ik mijn 15 bood stond het er nog degelijk niet dat deze games ook op andere sites worden aangeboden.
2. ik bood een half uur na dat jij het topic gemaakt had de meeneemprijs!
3. ik heb binnen het half uur geboden, en volgens de regels moet je het spel verkopen als de meeneemprijs wordt geboden, boden die na de meeneemprijs komen gelden niet meer.
Je maakt mij niet wijs dat de persoon tussen het aanmaken van jou topic en mijn bod zijn bod heeft uitgebracht!

wat kan ik nog meer zeggen?

vaako

Legacy Member
Obviously zei:
zucht .....

1. toen ik mijn 15 bood stond het er nog degelijk niet dat deze games ook op andere sites worden aangeboden.
2. ik bood een half uur na dat jij het topic gemaakt had de meeneemprijs!
3. ik heb binnen het half uur geboden, en volgens de regels moet je het spel verkopen als de meeneemprijs wordt geboden, boden die na de meeneemprijs komen gelden niet meer.
Je maakt mij niet wijs dat de persoon tussen het aanmaken van jou topic en mijn bod zijn bod heeft uitgebracht!

wat kan ik nog meer zeggen?

sorry maar die persoon heeft me een mailtje gestuurd om exact 17.07 u dus dat was net iets sneller dan jou maar heb van die persoon niets meer gehoord dus zoals ik al eerder zei hou ik je zeker op de hoogte

Obviously

Legacy Member
Aangezien hij toch waarschijnlijk al verkocht is trek ik toch voor de zekerheid mijn bod maar in.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan