zerkk
Legacy Member
Ik verkoop hem wegens trug aankoop pc om te gamen.
Hij is aangekocht in januari in dreamland. Met games zoals onderandere: ufc09 en 10, fifa11, gt 5, nfs hot persuit en de nieuwe nfs, brink, black ops, assasins creed, tony hawks underground,...
Doe een goed bod is in nieuwstaat! Amper op gegamed
kan getest worden natuurlijk voor verkoop 380 ipv 450 of een goed bod! Grts
Hij is aangekocht in januari in dreamland. Met games zoals onderandere: ufc09 en 10, fifa11, gt 5, nfs hot persuit en de nieuwe nfs, brink, black ops, assasins creed, tony hawks underground,...
Doe een goed bod is in nieuwstaat! Amper op gegamed
kan getest worden natuurlijk voor verkoop 380 ipv 450 of een goed bod! Grts