DuffBman
Legacy Member
heb hier een nieuwe frag fsx pro liggen
heb die gekregen voor verjaardag maar aangezien ik geen fps games speel kan ik hier niks mee aanvangen
is een systeen om met een muis te spelen ofzo (controller in 2 delen)
is draadloos en werkt met een dongle (usb)
factuur spreekt op vandaag en is nooit gebruikt geweest!!!
doos was niet gesealed maar wel ongeopend
aangekocht in mediamarkt oostende dus nog 2 jaar garantie
heeft €89.99 gekost
dus zal ik min op 60 excl.zetten
het gaat om deze
SplitFish AG
mvg
heb die gekregen voor verjaardag maar aangezien ik geen fps games speel kan ik hier niks mee aanvangen
is een systeen om met een muis te spelen ofzo (controller in 2 delen)
is draadloos en werkt met een dongle (usb)
factuur spreekt op vandaag en is nooit gebruikt geweest!!!
doos was niet gesealed maar wel ongeopend
aangekocht in mediamarkt oostende dus nog 2 jaar garantie
heeft €89.99 gekost
dus zal ik min op 60 excl.zetten
het gaat om deze
SplitFish AG
mvg
taxipost is 5.70 heb ik hier ergens gelezen denk ik dus das 2.5 minder dan u minimum
anders free up.