Archief - te koop : 14 PS3 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

insane_memory

Legacy Member
*14 2e hands PS3 games . Er staan hooguit een paar krasjes op maar met de meeste is slechts een klein aantal keren ( 3 - 4 keer ) gespeeld . Elke disc werkt perfect.
*Wordt enkel verzonden met verzekerde verzending .
*Deze aanbieding loopt af op 14 januari om 22u
*Minimum 4 games kopen.
*De prijs voor alles in totaal bedraagt € 300 incl. verzending
*Ik accepteer enkel Paypal ( er is een kopersbescherming ) en ik denk persoonlijk dat dit het veiligste is voor beide partijen.​

- DJ Hero ( met volledige set up ) min. prijs € 45
- Alone in the dark inferno meeneemprijs € 20
- Call of Duty : World at War min. prijs € 20
- Call of Duty : Modern Warfare min. prijs € 20
- Assasin's Creed min. prijs € 20
- Harry Potter and the Half Blood Prince min. prijs € 20
- Monsters vs. Aliens min. prijs € 20
- Assasin's Creed 2 min. prijs € 20
- Dragon Ball Z : Burst Limit min. prijs € 20
- Madden NFL 09 min. prijs € 20
- NBA 2K8 min. prijs € 20
- Tekken 6 min. prijs € 20
- Transformers min. prijs € 20
- Tony Hawk : Ride min. prijs € 20

Er zit geen factuur of aankoopbon bij .

bob boomstronk

Legacy Member
Ik kom AC 2 voor 27 afhalen. (belgische versie toch hé?)

insane_memory

Legacy Member
Ik denk dat sommige members mijn origineel bericht niet goed hebben doorgenomen.
* Minimum 4 games kopen
* Wordt enkel verzonden

Analog

Legacy Member
2 posts en eigl minimaal een bedrag vragen van 80 euro en enkel afhaling.

ik denk dat het beste is dat de mods deze posts weghalen

Obviously

Legacy Member
inderdaad lijkt verdacht veel op een scam, bij 4 games is hij zeker van een mooi bedrag, hij vraagt relatief weinig geld voor recente games: tekken 6: 20 en ac2 ook 20 euro, hij heeft een account dat vandaag is aangemaakt en je mag niet komen afhalen :s mmh

insane_memory

Legacy Member
Obviously zei:
inderdaad lijkt verdacht veel op een scam, bij 4 games is hij zeker van een mooi bedrag, hij vraagt relatief weinig geld voor recente games: tekken 6: 20 en ac2 ook 20 euro, hij heeft een account dat vandaag is aangemaakt en je mag niet komen afhalen :s mmh

wat is dat voor een paranoia redenering ?
ik heb nog maar net een account aangemaakt maar volg het forum af en toe.
ik heb helaas geen tijd genoeg om mee te discussïeren met de topics en vind het nutteloos om dan één keer te posten en een heel discussie te missen.

een mooi bedrag , inspector Morse ? 80 euro een mooi bedrag ?
Ik zeg minimum 4 games kopen omdat mijn auto op benzine rijd en ik niet dicht bij een postkantoor woon. Dan moet ik mijn auto nog parkeren en dat is dan ook al parkeergeld wat je niet mag onderschatten . Als ik game per game ga verkopen moet ik telkens ook weer heen en terug rijden en maak ik meer verlies dan winst .
Probeer het ook eens te bekijken vanuit mijn perspectief . Ik ben een verkoper en geen sinterklaas ...

Brutality

Legacy Member
insane_memory zei:
wat is dat voor een paranoia redenering ?
ik heb nog maar net een account aangemaakt maar volg het forum af en toe.
ik heb helaas geen tijd genoeg om mee te discussïeren met de topics en vind het nutteloos om dan één keer te posten en een heel discussie te missen.

een mooi bedrag , inspector Morse ? 80 euro een mooi bedrag ?
Ik zeg minimum 4 games kopen omdat mijn auto op benzine rijd en ik niet dicht bij een postkantoor woon. Dan moet ik mijn auto nog parkeren en dat is dan ook al parkeergeld wat je niet mag onderschatten . Als ik game per game ga verkopen moet ik telkens ook weer heen en terug rijden en maak ik meer verlies dan winst .
Probeer het ook eens te bekijken vanuit mijn perspectief . Ik ben een verkoper en geen sinterklaas ...

Dan kan je een regel neerleggen dat je enkel afhaling accepteert, dit gaat minder verdacht overkomen dan 4 spellekes per koper zenne..

Gamer

Legacy Member
insane_memory zei:
wat is dat voor een paranoia redenering ?
ik heb nog maar net een account aangemaakt maar volg het forum af en toe.
ik heb helaas geen tijd genoeg om mee te discussïeren met de topics en vind het nutteloos om dan één keer te posten en een heel discussie te missen.

Zijn derde account hier !!!

Ik raad alle leden aan deze persoon niet een PM te sturen om een game te kopen, dit is een oplichter !!!

Dit dossier gaat nu een stap verder.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan