Archief - PS3 80GB + Games + Bluetooth Headset

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Brutha

Legacy Member
Reden van verkoop: Had deze gekocht voor op men eigen kamer maar zit hier niet veel meer op wegens tijdgebrek, en heb nog een tweede.

Aankoopdatum: 28/08/2009 (Een van de laatste dagen dat je de "fat" PS3 kon kopen. (Iets meer dan 3 maand oud).

Garantie: Tot en met 28/08/2011 (Bij GameMania).

Staat van de goederen: Alles is nog zo goed als nieuw, de console heeft in't totaal nog geen 2 dagen gedraaid, de games die er al bijzaten heb ik ook maar een 2 keer gebruikt, t'zelfde voor de headset.

Info:- De PS3 (80GB) console word verkocht met:
- Resistance 1 en Uncharted 1 (die bij de console zaten)
- Socom Confrontation
- Battlefield Bad Company 2 Beta op de harddrive (al weet ik niet of dit account gebonden is.)
- Officiele Sony bluetooth headset
- Dualshock PS3 Controller
- Alle originele accessoires (AV-kabel enz. ongeopend), handleidingen, dozen die er bij zaten.

Prijs: Minimum: €200
Meeneem: €250

Afhandeling:- Bij voorkeur komen afhalen zodat de koper alles kan nakijken / testen.
- En anders word het verzonden met verzending naar keuze op de kosten van de koper wel te verstaan.

Voorwaarden:- Word alleen in pakket verkocht.
- Betaling bij afhalen of word verstuurd na de betaling is ontvangen.

- Staat ook te koop in vriendenkring.

stievy-wonder

Legacy Member
Enkel ps3 met controller voor 170 euro.
PM me bij interesse

Brutha

Legacy Member
Loxadhir zei:
Ik bied 200 afgehaald

Genoteerd

stievy-wonder zei:
Enkel ps3 met controller voor 170 euro.
PM me bij interesse

Nee sorry, alleen pakket verkoop. Anders word het moeilijk om van de rest af te geraken.
Heb liever alles in 1x buiten.

Duc1n0

Legacy Member
Dus in totaal 2 DS3 controllers? Toevallig geen uitstapje richting Leuven gepland?


Edit : idd wrs maar 1tje, had eerst verkeerd gelezen.

Brutha

Legacy Member
Neen, in Leuven moet ik ik niet direct zijn ;)

En het is dus 1 DS3 controller, gewoon de gene die er bij zat dus.

Brutha

Legacy Member
Cpt. Caparzo zei:
Ruilen tegen een PC ? :p

Nee bedankt, want ik ga mijne laptop ook nog verkopen en terug ne vaste pc kopen ;)

EDIT: Ik sluit om 22:00 uur af, als er dan niemand anders geboden heeft is hij voor Loxadhir.

DuffBman

Legacy Member
210 excl.
ik bied wel nog op een andere dus wie het eerst is....
mvg

Brutha

Legacy Member
DuffBman zei:
210 excl.
ik bied wel nog op een andere dus wie het eerst is....
mvg

Niet genoteerd dan, heb liever wat zekerheid en voor 210 excl, komt het zelfde neer op 200 en hem komen afhalen.

DuffBman

Legacy Member
brutha_xi zei:
Niet genoteerd dan, heb liever wat zekerheid en voor 210 excl, komt het zelfde neer op 200 en hem komen afhalen.
zolang de ander niet beslist geldt mijn bod hier ook nog he..... indien de ander niet beslist heb ik om 22u toch nog steeds het hoogste bod he....of niet?
grtz

Mr Sinister

Legacy Member
DuffBman zei:
zolang de ander niet beslist geldt mijn bod hier ook nog he..... indien de ander niet beslist heb ik om 22u toch nog steeds het hoogste bod he....of niet?
grtz
dude, bieden is betalen... geen zever van "als hij iets laat weten, dan"
OP zegt dat uw bod genegeerd wordt, leer misschien ook eens begrijpend lezen

DuffBman

Legacy Member
Mr Sinister zei:
dude, bieden is betalen... geen zever van "als hij iets laat weten, dan"
OP zegt dat uw bod genegeerd wordt, leer misschien ook eens begrijpend lezen
wots ur problem dudeke..............
moeit u met uw eigen zaken

Brutha

Legacy Member
DuffBman zei:
zolang de ander niet beslist geldt mijn bod hier ook nog he..... indien de ander niet beslist heb ik om 22u toch nog steeds het hoogste bod he....of niet?
grtz

Zo kan ik ook in 3 verschillende topics voor iets bieden, niet genoteerd = niet genoteerd.

DuffBman

Legacy Member
no deal in andere tread dus hier bevestigd
of het zou moeten zijn dat 210excl. niet aanvaard word boven 200...
kzou al van minder verschieten hier

hopla daar hebben we het al....

....laat maar allemaal zitten hier, kheb er al genoeg van
blijkbaar rare kerels hier kzal nog wel iets vinden
btw dit wordt heel veel gedaan want anders kan je nooit aan iets geraken als je altijd moet wachten tot de deadline zal je lang moeten wachten op sommigen...
grtz
edit k zie net dat hij nu wel noteerd......omg nu weet ik het ook niet meer dit kon zo simpel geweest zijn tot mr sinister zich kwam moeien...

edit; pm gestuurd naar ts ivm deze zaak, gaat beter dan hier
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan