septentrio
Legacy Member
Ik zou deze toppers liefst ruilen voor materiaal dat zowat even exclusief is. De games zijn splinternieuw. De doosjes en boekjes zijn perfect. De discs hebben wat ultralichte krasjes door het schoon vegen. Deze zijn enkel te zien als je de disc dicht onder een lamp houdt!! Het gaat over de Belgische PAL releases.
Enkel ENORM goede cash boden zou ik misschien wel nog noteren.
Offtopic gezeik over prijzen, herkomst van deze games,... = onmiddelijke report. Vraag mij ook niet wat een ENORM goed bod is, de hele clue van bieden is dat je dat zelf vastlegt.
Enkel ENORM goede cash boden zou ik misschien wel nog noteren.
Offtopic gezeik over prijzen, herkomst van deze games,... = onmiddelijke report. Vraag mij ook niet wat een ENORM goed bod is, de hele clue van bieden is dat je dat zelf vastlegt.
