Archief - Kula World, Tombi 2, Devil Dice

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

septentrio

Legacy Member
Ik zou deze toppers liefst ruilen voor materiaal dat zowat even exclusief is. De games zijn splinternieuw. De doosjes en boekjes zijn perfect. De discs hebben wat ultralichte krasjes door het schoon vegen. Deze zijn enkel te zien als je de disc dicht onder een lamp houdt!! Het gaat over de Belgische PAL releases.

Enkel ENORM goede cash boden zou ik misschien wel nog noteren.

Offtopic gezeik over prijzen, herkomst van deze games,... = onmiddelijke report. Vraag mij ook niet wat een ENORM goed bod is, de hele clue van bieden is dat je dat zelf vastlegt.

IMG_0597.jpg

IMG_0596.jpg

IMG_0607.jpg

kristofb

Legacy Member
Geen idee wat een enorm goed bod is, maar een poging: €20 excl voor Kula World & Tombi 2?

septentrio

Legacy Member
Dat is dus geen enorm goed bod. Ik dacht dat zoveel wel duidelijk was. Doe je bod maal 3 en we kunnen misschien al praten.

Ik herinner je er bij deze aan dat ik niet van plan ben om prijsdiscussies aan te gaan.

kristofb

Legacy Member
septentrio zei:
Dat is dus geen enorm goed bod. Ik dacht dat zoveel wel duidelijk was. Doe je bod maal 3 en we kunnen misschien al praten.

Ik herinner je er bij deze aan dat ik niet van plan ben om prijsdiscussies aan te gaan.

Lol het was voor mij absoluut geen kwestie om een prijsdiscussie aan te gaan.. Maar je mag gewoon niet verwachten dat iedereen weet of het om gewone game of om een 'specialleke' gaat eh. Voor mij leek het gewoon een leuke game :)
Hoe dan ook, hoger dan €20 excl ga ik niet, dus veel succes nog! :)

septentrio

Legacy Member
kristofb zei:
Lol het was voor mij absoluut geen kwestie om een prijsdiscussie aan te gaan.. Maar je mag gewoon niet verwachten dat iedereen weet of het om gewone game of om een 'specialleke' gaat eh. Voor mij leek het gewoon een leuke game :)
Hoe dan ook, hoger dan €20 excl ga ik niet, dus veel succes nog! :)

Geen probleem Kristof. Ik weet gewoon wel dat het hier over 'speciallekes' gaat.

@ Quake3: Te weinig. 65 incl wil ik mss nog noteren.

C1nder

Legacy Member
Interesse in Suikoden of Guardian's Crusade? Ik heb interesse in Kula World & Tombi 2.
Ik heb nog wel een hoop andere games te koop, maar die zijn minder zeldzaam.

septentrio

Legacy Member
C1nder zei:
Interesse in Suikoden of Guardian's Crusade? Ik heb interesse in Kula World & Tombi 2.
Ik heb nog wel een hoop andere games te koop, maar die zijn minder zeldzaam.

Guardian's crusade heb ik al twee maal liggen, waarvan één sealed. Suikoden zou ik interesse kunnen hebben, maar dat hangt van de staat af.

septentrio

Legacy Member
sike2 zei:

Dat is een goed bod, maar ik wacht nog even af. Ik zou in principe liever ruilen.

Ik kan je wel al zeggen dat jouw bod momenteel de beste optie lijkt.

sike2

Legacy Member
septentrio zei:
Dat is een goed bod, maar ik wacht nog even af. Ik zou in principe liever ruilen.

Ik kan je wel al zeggen dat jouw bod momenteel de beste optie lijkt.

:niceone:

septentrio

Legacy Member
@ vidiot; ik zie wat interessant materiaal staan, ik zal nog es op mijn gemak kijken.

C1nder

Legacy Member
septentrio zei:
Guardian's crusade heb ik al twee maal liggen, waarvan één sealed. Suikoden zou ik interesse kunnen hebben, maar dat hangt van de staat af.
De staat valt mee, maar ik weet niet of jij het goed genoeg zal vinden. De covers zijn een klein beetje kleiner als normaal, het boekje heeft ook kleine schade linksonder vooraan en de disc heeft lichte krasjes.
foto1 foto2 foto3 foto4

Ik heb ook nog wel wat NES & PS2 games, maar niet echt iets heel speciaal.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan