Archief - Games / TK - TR

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Claudio VO

Legacy Member
03. Sims 2 > 7€
12. Anubis II > 7€
14. Maximo > 10€
15. Dragon Quest / The journey of the cursed king ( platinum) > 10€
16. Unlimited Saga ( big Box - sealed ) > 30€
17. Haven / call of the king > 7€
18. Jak and Daxter : the precursor legacy > 7€
22. Ephemeral Fantasia ( sealed ) > 25€
24. Beyond good & evil > 10€
25. Ratchet & clank 3 > ( platinum ) 7€
26. Ratchet & clank 3 > ( platinum ) 7€
27. Lara croft / Tomb raider / Angel of darkness > 7€
29. Mercenaries 2 / World in flames ( sealed ) > 10€
30. Lara Croft Tomb Raider / Ledgend ( platinum ) > 7€
34. Everquest ONLINE Adventures > 7€
41. FIFA Street 2 > 7€
44. Ghost in the Shell / stand alone complex > 10€
49. God of war ( Platinum ) > 8€

prijzen excl. verzendkosten! ( 2€ / game binnen Belgie )

PRIJZEN ZIJN MEENEEMPRIJZEN.
BIEDEN TOEGESTAAN. ( gelieve per spel je bod uit te brengen )
bij deftig bod heeft pakketverkoop de voorkeur.
staat tevens op kapaza te koop aangeboden. > http://www.kapaza.be/detail/22335804/

momenteel op zoek naar ( PS3 ) :
KILLZONE 2
SIXAXIS CONTROLLER
PES 2010
SONIC THE HEDGEHOG

Genkenaar

Legacy Member
Ik wou even melden dat als Everquest Online Adventures de Europese versie is, dat deze servers al jaren offline zijn, dus kan het niet meer gespeeld worden (het is een mmorpg, alleen online speelbaar).

Claudio VO

Legacy Member
Genkenaar zei:
Ik wou even melden dat als Everquest Online Adventures de Europese versie is, dat deze servers al jaren offline zijn, dus kan het niet meer gespeeld worden (het is een mmorpg, alleen online speelbaar).

bedankt om het even te melden , nog nooit in de disclade gelegd eig. :)..te véél games in de kast gehad :D..had wel al zo'n vermoeden...

bij deze : "Everquest Online Adventures "gratis in een pakketaankoop .

s_kaiba

Legacy Member
21. Silent hill 2 ( box set ) > 14€
25. Ratchet & clank 3 > 5€
34. Everquest ONLINE Adventures > 0€
40. Megaman X / command mission > 6€

25€ afgehaald of ruilen met killzone 2

Claudio VO

Legacy Member
s_kaiba zei:
21. Silent hill 2 ( box set ) > 14€
25. Ratchet & clank 3 > 5€
34. Everquest ONLINE Adventures > 0€
40. Megaman X / command mission > 6€

25€ afgehaald of ruilen met killzone 2

bod/ruil > genoteerd ;)
btw ; Ratchet & clank 3 is een "platinum" ik pas dit aan in de beginpost. ( heb hem ook 2x liggen :) )

ik wacht nog even af om hiervoor af te suilten.
indien hier een vruchtbare deal uitkomt , zal je zelf om de games moeten komen dan hé . ook indien ik voor de ruil opteer.

s_kaiba

Legacy Member
Dat is geen probleem maar ga wel mijn bod aanpassen aangezien de platinum game.
Dan ga ik een boed doen van 20€ afgehaald en de ruil afzeggen.

Hopelijk is dit geen probleem, want heb liever geen platinum games.

21. Silent hill 2 ( box set ) > 14€
34. Everquest ONLINE Adventures > 0€
40. Megaman X / command mission > 6€

Claudio VO

Legacy Member
s_kaiba zei:
Dat is geen probleem maar ga wel mijn bod aanpassen aangezien de platinum game.
Dan ga ik een boed doen van 20€ afgehaald en de ruil afzeggen.

Hopelijk is dit geen probleem, want heb liever geen platinum games.

21. Silent hill 2 ( box set ) > 14€
34. Everquest ONLINE Adventures > 0€
40. Megaman X / command mission > 6€

prima voor mij :niceone: dan noteren we deze boden ;)

doolby

Legacy Member
Jak II Renegade > 7€
Silent hill 2 ( box set ) > 20€
Lara Croft Tomb Raider / Ledgend > 7€
Resident evil 4 > 7€
Megaman X / command mission >
Metal gear solid 2 > 10€
Resident evil Outbreak file 2 > 20€
Metal gear solid 3 > 10€

Hoeveel voor deze games afgehaald ?

Claudio VO

Legacy Member
doolby zei:
Jak II Renegade > 7€
Silent hill 2 ( box set ) > 20€
Lara Croft Tomb Raider / Ledgend > 7€
Resident evil 4 > 7€
Megaman X / command mission >
Metal gear solid 2 > 10€
Resident evil Outbreak file 2 > 20€
Metal gear solid 3 > 10€

Hoeveel voor deze games afgehaald ?

s_kaiba heeft vandaag op 2 van de 8 games die jij zou gewild hebben , een bod uitgebracht.
maar zoals vermeld heeft pakketverkoop de voorkeur. dus bij een goed tegenbod op de vraagprijs zijn deze van jou..

als ik de vraagprijs voor deze 8 games eens bijeentel , kom ik op 91€.
- opmerking : lara croft legend is wel platinum . ( kweet niet op dat je intresse zou verminderen ? ).

Claudio VO

Legacy Member
Forzaracing zei:
34. Everquest ONLINE Adventures 7 euro incl

Ik wou even melden dat als Everquest Online Adventures de Europese versie is, dat deze servers al jaren offline zijn, dus kan het niet meer gespeeld worden (het is een mmorpg, alleen online speelbaar). ^^


indien u hiervan op de hoogte bent , is het bod aangenomen ;)

Forzaracing

Legacy Member
Claudio VO zei:
Ik wou even melden dat als Everquest Online Adventures de Europese versie is, dat deze servers al jaren offline zijn, dus kan het niet meer gespeeld worden (het is een mmorpg, alleen online speelbaar). ^^


indien u hiervan op de hoogte bent , is het bod aangenomen ;)

OOWW :P geef hem dan maar aan kaiba, ik wou het eens spelen naar aanleiding van het artikel op 9lives :)

Mvg
Ruben

Claudio VO

Legacy Member
Forzaracing zei:
OOWW :P geef hem dan maar aan kaiba, ik wou het eens spelen naar aanleiding van het artikel op 9lives :)

Mvg
Ruben

geen probleem ..ik wist het dus ook niet ....;)

sike2

Legacy Member
20. KOF King of fighters 2003 ( sealed ) > 7€
42. KOF 2000-2001 > 7€
43. KOF Maximum impact ( big box ) > 11€

geboden :)

Claudio VO

Legacy Member
sike2 zei:
20. KOF King of fighters 2003 ( sealed ) > 7€
42. KOF 2000-2001 > 7€
43. KOF Maximum impact ( big box ) > 11€

geboden :)


alléz vooruit ..ik noteer je boden ;)

doolby

Legacy Member
Jak II Renegade > 7€
Silent hill 2 ( box set ) > 20€
Resident evil 4 > 7€
Megaman X / command mission >
Metal gear solid 2 > 10€
Metal gear solid 3 > 10€

Hoeveel voor deze dan ? Rekening houdend met mijn andere aankoop :)

BTW : allen in goede staat en met manual ?

Claudio VO

Legacy Member
doolby zei:
Jak II Renegade > 7€
Silent hill 2 ( box set ) > 20€
Resident evil 4 > 7€
Megaman X / command mission >
Metal gear solid 2 > 10€
Metal gear solid 3 > 10€

Hoeveel voor deze dan ? Rekening houdend met mijn andere aankoop :)

BTW : allen in goede staat en met manual ?

zijn allemaal compleet , en komen uit m'n persoonlijke collectie ( die ik nu dus aan het uitdunnen ben ...)

ik heb ze er speciaal nog eens bijgenomen om de staat van de disc's eens na te zien ...
de staat gaat van goed ( kleine hoevéélheid fijne krasjes ) tot bijna krasvrij ..er is géén enkele bij die niet om aan te zien is.

vraagprijs is 91€ excl. ( zoals eerder vermeld ) , en ik hou rekening met je andere aankoop ;) . dus doe een eerlijk bod . dan zien we wel verder hé.

EDIT : niet gezien dat er 2 games niet meer bij zitten ..excuses..
vraagprijs komt dan op : 64€ excl.

50€ zou ik willen noteren

Claudio VO

Legacy Member
doolby zei:
€ 50 is goed voor mij.

genoteerd.
ik sluit dinsdag avond 20.00 af voor volgende pakketjes :


doolby :

Jak II Renegade
Silent hill 2 ( box set )
Resident evil 4
Megaman X / command mission
Metal gear solid 2
Metal gear solid 3
>>> 50€ afgehaald


sike2 :

20. KOF King of fighters 2003 ( sealed ) > 7€
42. KOF 2000-2001 > 7€
43. KOF Maximum impact ( big box ) > 11€
>> 25€ excl.


sorry s_kaiba ..., doolby heeft een groter pakket ( en heeft de voorkeur ). dank voor het begrip ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan