Archief - FF VII, FF VIII, Resident Evil 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Emperor_Blade

Legacy Member
Ik heb wat geld nodig dus ik verkoop deze rare (niet platinum) PSX games dat ik nog heb liggen

Final Fantasy VII ---> bod van €18excl door MajorK (boekje vind ik niet dus zit er niet bij)
Final Fantasy VIII ---> bod van €21incl door Omabroodje
Resident Evil 2 (verkocht)

Bij mijn Final Fantasy VII had ik de tijd af en toe wat schokken bij disk2, daarom had ik 3 nieuwe disks gekocht, aangezien ik niet 100% zeker ben welke de slechte is (ik heb wel een groot vermoeden dat de aparte disks de oude zijn) krijg je de 3 andere cd's erbij

foto's:
Plaatjesupload.nl :: Gratis Plaatjes en Foto's Uploaden - Upload Plaatjes
Plaatjesupload.nl :: Gratis Plaatjes en Foto's Uploaden - Upload Plaatjes
Plaatjesupload.nl :: Gratis Plaatjes en Foto's Uploaden - Upload Plaatjes
Plaatjesupload.nl :: Gratis Plaatjes en Foto's Uploaden - Upload Plaatjes
Plaatjesupload.nl :: Gratis Plaatjes en Foto's Uploaden - Upload Plaatjes
Plaatjesupload.nl :: Gratis Plaatjes en Foto's Uploaden - Upload Plaatjes

Emperor_Blade

Legacy Member
boden van heheheh en XYRIS genoteerd

de krassen op Resident Evil zijn oppervlakkig (geen diepe), vooral van wrijven met een doekje erover, nooit problemen gehad met haperingen ofzo. volgens mij zonder problemen spikloos via die gamemania dienst. anders is eens testen mogelijk, ik heb niet echt de tijd om een 5tal uur te gamen maar als jij wilt testen of dat ik een bepaalde foutcontrole doe is dat goed voor mij

Richtprijs voor FFVII: ik denk aan een minimum van €20, omdat het niet platinum is

Afsluiten van FFVIII: aangezien ik niet gehaast ben en het topic er nog maar net is zou ik het toch nog een weekje of 2 openhouden, allesinds is bieden op het laatste moment niet nodig, ik hou het topic zoiezo nog 24h open na het laatste bod

Emperor_Blade

Legacy Member
idd, laten we het houden bij aparte boden voor de 3 objecten

Emperor_Blade

Legacy Member
Final Fantasy VII Geen bod
Final Fantasy VIII heheheh €20incl
Resident Evil 2 XYRIS €10incl

Viggo

Legacy Member
Kan je mss es bevestigen als uw versie van FFVIII perfect speelbaar is op PS3 aub?

Emperor_Blade

Legacy Member
1euro opbiedingen? echt? aléjah, genoteerd

ik kan niet bevestigen viggoht, ik heb geen PS3 en weet ook niks van de console

XYRIS

Legacy Member
Wanneer sluit je af voor RE2? Ben blijkbaar enige die interesse heeft

Emperor_Blade

Legacy Member
als er tegen dit weekend geen andere biedingen zijn op RE2 dan is hij voor jou, omdat ik dit weekend in vormingscentrum destelheide moet zijn, dat bespaard tijd om het op de post te doen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan