Archief - 12 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hot stuff

Legacy Member
Ik ga (nog) niet verkopen-> voorkeur ruilen
En voor 10 euro (- 2.50 verzendkosten, dan hou ik 7.50 euro over!!!) Het is de Benelux versie van 60 euro in mm Hasselt.
Daarmee wil ik het ruilen, dan heb ik er nog iets aan.

randal

Legacy Member
mn voorstel vervalt.. ik kan heel goedkoop aan wheelman geraken, en ik heb iemand voor mijn mercenaries 2 ook...
jammer van je.... van geen reactie meer..:baard:

hot stuff

Legacy Member
randal zei:
mn voorstel vervalt.. ik kan heel goedkoop aan wheelman geraken, en ik heb iemand voor mijn mercenaries 2 ook...
jammer van je.... van geen reactie meer..:baard:



wtf? Jij ging laten weten als je het uit had.

Terug ontopic

HAWX (seals) erbij

randal

Legacy Member
hot stuff zei:
wtf? Jij ging laten weten als je het uit had.

Terug ontopic

HAWX (seals) erbij

ik heb je toch 5 dagen geleden de kans gegeven om het te reserveren +5 euro extra?;)

delerious

Legacy Member
hier iets van voor GI joe of FUEL, voorkeur gaat uit naar gi joe:

X-men: Wolverine
Mercenaries 2: World in flames
Eat Lead: The Return of Matt Hazard
Jericho (Special Edition)
Unreal Tournament 3
Little Big Planet
Fifa 09
Resistance: Fall of Men
PAIN

Mvg!

hot stuff

Legacy Member
sorry man

Het meeste heb ik al en wat ik niet heb heb ik geen intresse in.

hot stuff

Legacy Member
randal zei:
ik heb je toch 5 dagen geleden de kans gegeven om het te reserveren +5 euro extra?;)


Kijk hier zijn u eigen woorden (ne kopie/past van u pm)




"als het mogelijk zou zijn om je wheelman aan de kant te houden tot ik mijn mercenaries 2 uit heb.. kzou het heel tof vinden..

laat maar iets weten

groeten"


Heb jij iets laten weten dat het uit is? Neen ik denk het niet.
Dus nu moet je zeker niet andere topics "proberen steken" te geven., terwijl je zelf infout bent! Ik kan dat niet rieken dat jou game uit is. En ik ga zeker niet elke dag naar jou zitten te pm's met daarin "en hoe ver zit je al".
Bon de deal gaat niet door en ontopic plaese.

randal

Legacy Member
hot stuff zei:
Kijk hier zijn u eigen woorden (ne kopie/past van u pm)




"als het mogelijk zou zijn om je wheelman aan de kant te houden tot ik mijn mercenaries 2 uit heb.. kzou het heel tof vinden..

laat maar iets weten

groeten"


Heb jij iets laten weten dat het uit is? Neen ik denk het niet.
Dus nu moet je zeker niet andere topics "proberen steken" te geven., terwijl je zelf infout bent! Ik kan dat niet rieken dat jou game uit is. En ik ga zeker niet elke dag naar jou zitten te pm's met daarin "en hoe ver zit je al".
Bon de deal gaat niet door en ontopic plaese.

misschien kan je jouw eigen tegenberichtje ook even citeren dan..;)?

Ik ga afwachten, als ik bod krijg dat ik niet kan weigeren. Ga ik er ook voor!
Hopelijk kan je hier voor begrip opbrengen.[/QUOTE]

je twijfelde, ...en wou nog niets vastleggen in een deal..
en aangezien een deal via pm niet geldt voor een itraderpoint..heb ik mn voorstel van merc2+5 euro gepost dan in je topic.. maar je hebt dan geen reactie meer gegeven.. zolang ik niemand vind die een deal wil bevestigen met een game dat ik aanbied.. blijf ik een bevestigde deal zoeken..(het duurt dus nooit lang eer ik een deal heb maw.....)

dus, we hadden geen bevestigde deal, dus kon ik die dan ook niet naleven:doc:

MuSSo

Legacy Member
hot stuff zei:
Voor 14 euro heb je een deal!

daarvoor kan ik hem nu nieuw en ook sealed kopen

10€ blijft men prijs kan hem direct komen halen als je wil =)

hot stuff

Legacy Member
de mijne is ook seald, ik heb hem gekocht voor 14 euro.
Voor 13 euro mag je hem hebben -> lager ga ik niet

MuSSo

Legacy Member
hot stuff zei:
de mijne is ook seald, ik heb hem gekocht voor 14 euro.
Voor 13 euro mag je hem hebben -> lager ga ik niet

dan hou je hem maar dan ik blijf bij 10€ afgehaald. dat is evenwaardig aan 12€, meer zal je er niet van krijgen. succes nog

hot stuff

Legacy Member
MuSSo zei:
dan hou je hem maar dan ik blijf bij 10€ afgehaald. dat is evenwaardig aan 12€, meer zal je er niet van krijgen. succes nog

zal ik zeker doen, daar mee dat ruilen mijn voorkeur krijgt.
dan heb ik iets aan.
Kijk deze is new seald
deze mag weg opdat door een foutje 2x hebben aangerekend en verzonden.

MuSSo

Legacy Member
hot stuff zei:
zal ik zeker doen, daar mee dat ruilen mijn voorkeur krijgt.
dan heb ik iets aan.
Kijk deze is new seald
deze mag weg opdat door een foutje 2x hebben aangerekend en verzonden.

is goed moest je van gedacht veranderen pm me zeker =) 10€ afgehaald is een goed offer
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan