Archief - XFX HD6970 2GB

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

maccie

Legacy Member
Hallo,

Ik verkoop dus mijn XFX Radeon HD6970 2GB omdat ik een upgrade heb gedaan naar een SLI setup.

De kaart is nog in goede staat en ongeveer een half jaartje oud. Aangekocht bij PCTools te Alken op 01/04/2011 voor 308,99 €
Heb de doos nog met cdtjes enz.

http://users.telenet.be/mactox/sandy/IMAG0020.jpg
foto met kaart in gebruik, is nooit uitgehaald en steekt er op dit moment nog steeds in tot ik mijn nieuwe voeding ontvangen heb (deze week).

huidig bod: 185€ (rafbanaan)
Vrijdagavond sluit ik af om 21:00, hoogste bod wint

Kan leveren regio Limburg, ofwel afhalen.
Met de post versturen doe ik niet vanwege het gewicht/kwetsbaarheid

maccie

Legacy Member
Zelf had ik er graag nog een 200€ voor gezien, absoluut minimum is 150€

Moonbaby

Legacy Member
150€ afgehaald.
mag ik mss ook vragen welke voeding je nu gebruikt? :D
want ik moet ook een andere steken als ik deze kaart in gebruik zal nemen.

st3eZz

Legacy Member
zeker dat het een 6970 is en geen 6950? hij ziet er namelijk korter uit op de foto.

maccie

Legacy Member
st3eZz zei:
zeker dat het een 6970 is en geen 6950? hij ziet er namelijk korter uit op de foto.

is omdat het in een lekker grote kast zit, hier is een foto toen ik em wou wisselen met mijn hd4870 in een midtower (die te klein was)

http://users.telenet.be/mactox/IMAG0002.jpg

bramvanloy zei:
150€ afgehaald.
mag ik mss ook vragen welke voeding je nu gebruikt? :D
want ik moet ook een andere steken als ik deze kaart in gebruik zal nemen.

GENOTEERD
Op dit moment gebruik ik een Antec TruePower Quattro 850Watt, hiermee kan je 2 van deze kaartjes insteken (2x8 pins en 2x6 pins connector).
Ik wacht momenteel op mijn nieuwe voeding voor de SLI setup, wanneer ik die heb (normaal deze week) ga ik de voeding hier ook verkopen.

rafbanaan

Legacy Member
200€ excl, indien je toch wilt verzenden :)

Garantie/factuur nog aanwezig ?

maccie

Legacy Member
INF3RN040 zei:

Er is geen excl/incl, in mijn topic staat vermeld dat ik niet verstuur via post

H_ans zei:
Garantiebewijs nog aanwezig?

Aankoopbewijs heb ik normaal nog, zou in mijn kast moeten liggen.

Ik sluit vrijdag om 21:00 af, geupdate in origineel bericht

rafbanaan

Legacy Member
Waar woon je ergens in Hasselt ?

Ik heb misschien iemand die het wilt ophalen voor me :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan