maccie
Legacy Member
Hallo,
Ik verkoop dus mijn XFX Radeon HD6970 2GB omdat ik een upgrade heb gedaan naar een SLI setup.
De kaart is nog in goede staat en ongeveer een half jaartje oud. Aangekocht bij PCTools te Alken op 01/04/2011 voor 308,99 €
Heb de doos nog met cdtjes enz.
http://users.telenet.be/mactox/sandy/IMAG0020.jpg
foto met kaart in gebruik, is nooit uitgehaald en steekt er op dit moment nog steeds in tot ik mijn nieuwe voeding ontvangen heb (deze week).
huidig bod: 185€ (rafbanaan)
Vrijdagavond sluit ik af om 21:00, hoogste bod wint
Kan leveren regio Limburg, ofwel afhalen.
Met de post versturen doe ik niet vanwege het gewicht/kwetsbaarheid
Ik verkoop dus mijn XFX Radeon HD6970 2GB omdat ik een upgrade heb gedaan naar een SLI setup.
De kaart is nog in goede staat en ongeveer een half jaartje oud. Aangekocht bij PCTools te Alken op 01/04/2011 voor 308,99 €
Heb de doos nog met cdtjes enz.
http://users.telenet.be/mactox/sandy/IMAG0020.jpg
foto met kaart in gebruik, is nooit uitgehaald en steekt er op dit moment nog steeds in tot ik mijn nieuwe voeding ontvangen heb (deze week).
huidig bod: 185€ (rafbanaan)
Vrijdagavond sluit ik af om 21:00, hoogste bod wint
Kan leveren regio Limburg, ofwel afhalen.
Met de post versturen doe ik niet vanwege het gewicht/kwetsbaarheid


