Archief - XFX HD5850

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

|XcW|

Legacy Member
Hallo

Ik verkoop deze voor een kameraad van mij, deze heeft een upgrade gedaan, dus is deze kaart overbodig.

Product Details

Factuur is normaal nog aanwezig...

Minimumprijs: €80
Meeneemprijs: €140

Note:
Af te halen te Diepenbeek.
Verzending: €7
Verkoop kan ieder moment stop worden gezet.
Staat nog op andere plaatsen te koop.

|XcW|

Legacy Member
Waarom hebt ge dan gisteren een bod van €100 geplaatst?

|XcW|

Legacy Member
Eerst bied ge €100, daarna verlaagt ge het naar €95 en nu trekt ge het volledig in.

Negatieve iTrader is hier wel op zen plaats denk ik.

GaMe®

Legacy Member
|XcW| zei:
Eerst bied ge €100, daarna verlaagt ge het naar €95 en nu trekt ge het volledig in.

Negatieve iTrader is hier wel op zen plaats denk ik.

Maar ge had mijn bod nog niet genoteerd. Anders had ik het ook niet ingetrokken he.

|XcW|

Legacy Member
Is gewoon bullshit hé kerel. Ik ga u bod weigeren ofwat? Lol, gebakken lucht in feestverpakking...

GaMe®

Legacy Member
|XcW| zei:
Is gewoon bullshit hé kerel. Ik ga u bod weigeren ofwat? Lol, gebakken lucht in feestverpakking...

Had mij eerst even via PM laten weten dat ge zo zielig ging reageren door meteen een negatieve iTrader te geven, dan liet ik mijn bod gewoon staan. :)

Bij deze blijft mijn bod van 95 excl dus nog steeds gelden.

Kwertie

Legacy Member
Dan gaat XcW er wel akkoord mee dat die feedback verwijderd wordt? Indien niet, geef je maar 'n seintje!

Jenthe

Legacy Member
Sorry voor offtopic: als er iemand een bedrag biedt, mag hij dat toch veranderen zolang het niet genoteerd is, of niet?

wieda

Legacy Member
GaMe® zei:
Maar ge had mijn bod nog niet genoteerd. Anders had ik het ook niet ingetrokken he.

Als dat ook al niet mag?
'k Heb dat trouwens ook al eens gedaan en zonder probleem.

vanic

Legacy Member
Jenthe zei:
Sorry voor offtopic: als er iemand een bedrag biedt, mag hij dat toch veranderen zolang het niet genoteerd is, of niet?

allee wat denk je nu zelf... dat je hier alleen zit ...

neem nu er is nog interesse ... jij biedt 95 er is nog iemand die 95 wil bieden ( maar niet meer)... hij ziet jou bod ... hij zal niet hoger bieden en niet ook niet meer terug komen kijken wat zijn max. bod staat er al ... en dan trek jij het terug in of verlaagt het ... dan loopt de verkoper een hogere prijs voor zijn "onderdeel" mis ....

vandaar dit
4.) Bieden is kopen , tenzij er verborgen gebreken zijn.

dus niet enkel "verplichtingen " voor de verkoper ... maar ook voor de koper

een bod boven de minprijs is automatisch genoteerd
5.) Als verkoper ben je verplicht te verkopen bij het noteren van een bod of bij het behalen van de minimumprijs.


je kan ook eventueel iemand erbij halen om je prijs kunstmatig de hoogte in te jagen ... die biedt en trekt dan zijn bod terug ;)

longpatje

Legacy Member
tja, leeghoofd2 is de hoogste bieder dus logischerwijze is de kaart voor hem.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan