Archief - Uitverkoop oude onderdelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

beurt

Legacy Member
GPU’s en TV kaarten:
Digital everywhere FloppyDTV C/CI (INCL. Alphacrypt Classic CI Modul P/N : 901650 R1.4 DVB Nr 2275)
Hercules Smart TV Stereo
ATI radeon 9550 SE
Radeon HD3450 256MB Passief (Niet getest)

Proccessors:
Intel Xeon L5420 SLARP

Proccessor koelers:
Coolermaster CP58J52F-99
Intel stock koeler F09A-12B4S3
AMD stock CPU koeler (X2 240e)
Intel stock CPU koeler intel E30325-001

Case fan’s:
Akasa DFS802512M FAN

Floppydrives:
Nec FD1231H

Voedingen:
Silverstone ENH-0740GB 400WATT

HDDs:
Western Digital WD5000AAJB-00YRA0 500GB IDE

DVD/CD drives:
HL data storage GH15F SATA

Switches:
LevelOne FSW-0808TX 8port 10/100

Moederborden:
DFI Lanparty RDX200

Behuizingen:
Thermaltake Armor VA8000BWS
Beschrijving: Geen 'wings' meer aanwezig, zie foto: Imgur: The most awesome images on the Internet


Prijs voor het totaal: minimum 40€

AzzKickr

Legacy Member
Is die DFI plank in goede staat ? Alles werkt, geen opgezwollen capacitors ? Accesoires zoals geluidmodule enzo er bij, UV kabels etc. ?

beurt

Legacy Member
XYRIS zei:
€20 voor alles (+ zelfde vraag als AzzKickr)

Sorry maar 40€ is het minimum, ik was het er vergeten bij te schrijven.

AzzKickr zei:
Is die DFI plank in goede staat ? Alles werkt, geen opgezwollen capacitors ? Accesoires zoals geluidmodule enzo er bij, UV kabels etc. ?

Voor die UV kabels moet ik nog eens kijken. Alle accessoires terug vinden zal moeilijk worden maar ik zal er overmorgen eens naar kijken. De geluidskaart zit er al op geprikt.

MennovdH

Legacy Member
Ben je ooit in de buurt van Leuven? Ik wil wel € 20 geven voor de behuizing, maar zo'n bakbeest is niet echt te verzenden, lijkt me.

beurt

Legacy Member
Woensdag zie ik mijn zus, zij woont in Leuven. Ze kan het eventueel meenemen en dan kan je het bij haar thuis afhalen?
Wanneer denk je het op te halen indien het in Leuven te doen is?

MennovdH

Legacy Member
Dat zou woensdag of in het weekend zijn; mijn ouders wonen in Leuven.

beurt

Legacy Member
MennovdH zei:
Dat zou woensdag of in het weekend zijn; mijn ouders wonen in Leuven.

Ik zag net dat ik niet vermelden had dat de 'wings' niet meer aanwezig zijn op de kast:
Foto

Ik weet niet waar ze ergens liggen, maar de kans bestaat dat ze niet terug te vinden zijn.

Indien je nog interesse hebt zal ik nagaan bij mijn zus wanneer ze die dagen beschikbaar is.

beurt

Legacy Member
AzzKickr zei:
Is die DFI plank in goede staat ? Alles werkt, geen opgezwollen capacitors ? Accesoires zoals geluidmodule enzo er bij, UV kabels etc. ?

Ik heb de accessoires bij elkaar gezocht en heb het volgende gevonden: 2 x sata UV kabel, 2 x pata UV kabel, Geluidsmodule (steekt al op het mobo).
Ik heb geen verouderingsverschijnselen gevonden aan de capacitors, alle onderdelen werken naar behoren.

XYRIS

Legacy Member
€15 voor alles zonder de kast (dan heb je zo goed als je €40), zondagvoormiddag opgehaald

XYRIS

Legacy Member
beurt zei:
Doe er 5€ bij en ik noteer het bod.



Ik blijf bij 15€ zondagochtend afgehaald. Anders geen interesse meer (ik moet er dan
Juist in de buurt zijn)

beurt

Legacy Member
XYRIS zei:
Ik blijf bij 15€ zondagochtend afgehaald. Anders geen interesse meer (ik moet er dan
Juist in de buurt zijn)

Voor die prijs krijg je alles buiten de Armor kast en de Digital everywhere FloppyDTV C/CI kaart.

XYRIS

Legacy Member
beurt zei:
Voor die prijs krijg je alles buiten de Armor kast en de Digital everywhere FloppyDTV C/CI kaart.

? Mijn bod is zonder kast...
€20 met kast en deal? Is dat dat je bedoeld?

MennovdH

Legacy Member
beurt zei:
Ik zag net dat ik niet vermelden had dat de 'wings' niet meer aanwezig zijn op de kast:
Foto

Ik weet niet waar ze ergens liggen, maar de kans bestaat dat ze niet terug te vinden zijn.

Indien je nog interesse hebt zal ik nagaan bij mijn zus wanneer ze die dagen beschikbaar is.

Zou wel fijn zijn als je de voorkantjes nog kan vinden. Als je ze niet meer kan vinden; zo zij het, dan wil ik hem nog steeds wel.

beurt

Legacy Member
XYRIS zei:
? Mijn bod is zonder kast...
€20 met kast en deal? Is dat dat je bedoeld?

Neen, ik bedoelde dat je voor het bod van 15€ het hele pakket EXCLUSIEF de Armor case EN de Digital everywhere FloppyDTV C/CI kaart krijgt.

beurt

Legacy Member
MennovdH zei:
Zou wel fijn zijn als je de voorkantjes nog kan vinden. Als je ze niet meer kan vinden; zo zij het, dan wil ik hem nog steeds wel.

Ok ik laat je vandaag of morgen nog weten of ik de wings nog kan vinden.

beurt

Legacy Member
MennovdH zei:
Zou wel fijn zijn als je de voorkantjes nog kan vinden. Als je ze niet meer kan vinden; zo zij het, dan wil ik hem nog steeds wel.

Ik heb de wings niet meer gevonden. Heb je nog steeds interesse?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan