Archief - Uitverkoop Nieuwe Macbook Pro,Desktop,

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Frontix

Legacy Member
Beste

Ik verkoop zo veel mogelijk hardware doordat ik de stap gezet heb om naar het buitenland te verhuizen.Mede dankzij mijn werkgever krijg ik een aanbieding in Canada.
Dit doordat ik geen grote meubels kan vervoeren en ook dat dit te duur is om allemaal mee te nemen verkoop ik zoveel mogelijk eigendom .

Met de koers van de euro meegerekend zou ik mij niet te veel schade oplopen.

1.Macbook Pro 13" Aangekocht 19 Februari 2011 " 2 jaar garantie "

2.4Ghz Core 2
4GB DDR3 RAM
Verlicht keyboard
250GB HDD
Azerty key

Bijkomende accesoires : VGA Kabel - Mini DVI & Notebook Tas tot 15"
Info : Toestel heeft geen gebruikschade alsook krassen.
Dit is een splinternieuw toestel maar paar keer gebruikt !

Aankoop waarde nieuw 1049 Euro op factuur !
Bieden vanaf:700 Euro
Meeneem Prijs : 850 Euro


Garantie : Indien u wenst kan ik indien meeneemprijs wordt geboden een Care garantie van 3 jaar aan zeer scherpe prijs geven.


2.Desktop

Intel Q8300
MSI X48 Platium Moederbord
250GB Western Digital SATA
Sapphire 5750 1GB DDR5
DVD RW
ASUS BEHUIZING
4GB DDR3 GEIL RAM

Meeneemprijs : 300 Euro
Bieden vanaf : Vrij te bieden !


Alles is af te halen bij mij thuis tot 7 April !
Indien gewenst kan dit na 7 april bij mijn ouders.

Mijn itrader is niet altijd even mooi geweest maar hou aub rekening dat ik geen oplichter ben en ALTIJD perfecte producten af lever zonder problemen achteraf.

Dank u

tinbie

Legacy Member
Frontix zei:
afhaling in aalst

Okay, heb jou een pm gestuurd.



Eventueel ruilen met iphone 4 32GB is een optie ?
Anders overweeg ik nog om een bod uit te brengen.
Ben al eventjes op zoek :D

Frontix

Legacy Member
ruil zie ik zitten iphone is compact en kan dus mee.
hoe oud is iphone ?
Krassen ?

tinbie

Legacy Member
iphone is krasloos, zit een screenprotector op vanvoor + vanachter, wel met enkele krassen op screenprotector, maar het glas is dus niet beschadigd.
Heeft een tijdje in een SGP bumper frame gezeten maar heb hem er uit gehaald omdat ik dat onhandig vond en vind dat hij al genoeg protected is. Die kan je er bij krijgen.
Hij is van 13/11/2010, aangekocht bij krëfel, dus nog ruimschoots garantie.

Wat is het vroegste ik de MBP kan komen afhalen ?

Moet het wel nog eventjes bespreken met iemand, maar denk dat mijn antwoord wel gunstig zou zijn.:)

Frontix

Legacy Member
afhalen vanaf volgende week donderdag !.
Ruil met Iphone is voor mij oke.
Enkel zie ik een kleine opleg van max 100 euro toch wel fair.

tinbie

Legacy Member
normaliter heb ik een deal met snap voor een MBP.

is dus afwachten ;)

Mr. G3n!us

Legacy Member
Uhuh, een 13inch macbook kunde moeilijk vervoeren naar Canada -_-'

Frontix

Legacy Member
Er gaat al een macbook 17" mee en deze is totaal overbodig.

Upke

Meeneemprijs naar : 750 € met factuur 2 jaar garantie !!

Commandante

Legacy Member
Frontix zei:
2.Desktop

Intel Q8300
MSI X48 Platium Moederbord
250GB Western Digital SATA
Sapphire 5750 1GB DDR5
DVD RW
ASUS BEHUIZING
4GB DDR3 GEIL RAM

Startbod 200 euro

playboli

Legacy Member
Die Macbook Pro 13" is dat het model voor deze die nu in de winkels ligt?

Zou je model nummer (is dat zoiets? MC374xx/A) en serienummer eens kunnen geven?
Zou je ook een paar foto's ervan kunnen tonen?

Ik bied meeneem 750€ afgehaald, als ik alle gegevens heb.

SZ001

Legacy Member
Frontix zei:
Beste
1.Macbook Pro 13" Aangekocht 19 Februari 2011 " 2 jaar garantie "

2.4Ghz Core 2
4GB DDR3 RAM
Verlicht keyboard
250GB HDD
Azerty key

Bod van 700euro indien effectief in nieuwstaat

playboli

Legacy Member
Wegens geen antwoord op mijn vragen trek ik mijn bod terug.

Free Up
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan