Archief - Uitverkoop na opruiming

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Duke_Puke

Legacy Member
Na eens onze bureau op te ruimen, heb ik een boel gerief dat te koop mag staan, uit verschillende pc's.

Al het materiaal kan opgehaald worden in Ieper, of evt af te spreken in regio Kortrijk waar ik werk.

Op alles mag geboden worden, ik zie wel wat er van komt.

Hieronder de lijst met het gerief dat weg mag:

1) VERKOCHT Moederbord: Abit NF7-S (nForce 2 moederbord) :
Processor: AMD Athlon XP (Barton) 2500+ - 3000+, AMD Athlon XP (Thoroughbred) 1700+ - 2600+, AMD Athlon XP (Palomino) 1500+ - 2100+, AMD Athlon (Thunderbird) 650-1400 MHz, AMD Duron 600-1300 MHz
Chipset: nVidia nForce2
Abit NF7-S Review
Abit NF7S

2) Moederbord: ASROCK K7VT2 :
- Socket 462 , supporting AMD Athlon, Athlon XP, Duron
- FSB 266/200 MHz
ASRock > Products > K7VT2
ASRock moederbord

3) TFT scherm: BenQ FP567s: 15" tft scherm, blauw met wit
BenQ FP567S White 15" LCD Monitor ( FP567S ) - 15" LCD Monitor - BenQ Monitor
PC1_TFTScherm | Flickr - Photo Sharing!

4) Schermkaart: ATI Radeon 9800 Pro 128Mb:
ATi Radeon 9800 Pro review | De kaart | Tweakers.net Reviews

5) Schermkaart: ATI Rage Theater 256Mb:
PC2_Overzicht_1 | Flickr - Photo Sharing!/

6) VERKOCHT TVKaart: Hauppauge WinTV 26559 rev C289 met afstandsbediening en infrarood USB ontvanger

7) VERKOCHT RAM:
2x TwinMOS PC3200 256 DDR-ram
1x Hyundai 256MB DDR PC2100 CL2.5
1x DDR PC2700 256MB (nameless)


Update 06/08/2001

8) Tekram SCSI DC-315U PCI kaart
Tekram SCSI

9) CPU AMD XP2100+ axda2100ut3c

10) Case AOPEN H700B Full Tower (mijn model ziet er nog iets anders uit, zie foto's):
Aopen H700B Review
AopenCase1
AopenCase2
AopenCase3
AopenCase4

11) VERKOCHT Zalman fan controller met 4 regelbare draaiknoppen en 2 on/off switches
Fan controller

12) Witte nameless midi case
Witte case 1
Witte case 2

reavermaster

Legacy Member
bij n°1 welke cpu steekt daar dan op? Toch niet allemaal ;-)

Duke_Puke

Legacy Member
@Matselot, het zijn idd allebei AGP kaarten

@reavermaster: daar zit een AMD XP2500+ Barton op (die ging ik ook nog apart oplijsten, heb nog andere cpu's liggen)

Geckmeister

Legacy Member
5 euro op 1. indien versie 2.0 (met FSB-support van 400 dus)

Sgt.Pepper

Legacy Member
Bodje van € 8 op de 9800 Pro indien deze verzonden kan worden?

Munkey

Legacy Member
Je bent toevalig niet eens aan de kust/brugge deze zomer?
anders wel intresse in AMD Athlon XP (Barton) 2500+

Duke_Puke

Legacy Member
Sorry voor de late reply, was op reis.

@Munkey, ik ben eigenlijk binnenkort niet echt gepland aan de kust/brugge, tenzij we er misschien expliciet een uitstap van maken moest je die cpu willen overnemen

@SiM0, het zijn idd 184 pins. Doe gerust een bod...

_rusty_

Legacy Member
mag ik weten wat uw minimum is voor het scherm, de beeldkaarten en de naamlose case is
(liefst apart)

mijn excusus mocht dit hier niet op zijn plaats zijn (eerste post in B&S)

reavermaster

Legacy Member
CPU AMD XP2100+ axda2100ut3c,

bodje van 2e exclu/opgehaald

Duke_Puke

Legacy Member
@_rusty: ik heb niet echt een minimum in gedachten, doe gerust een bodje op de zaken zou ik zeggen

@reavermaster: als er tegen morgenavond niemand anders interesse in heeft, dan issie voor jou

reavermaster

Legacy Member
ASROCK K7VT2:

3e exclu

2x TwinMOS PC3200 256 DDR-ram
1x Hyundai 256MB DDR PC2100 CL2.5
1x DDR PC2700 256MB (nameless)

4e exclu
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan