Archief - Tweede HD6990 te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Desolator23

Legacy Member
Beste, wegens het feit dat de deal met mijn broer niet doorgaat verkoop ik mijn tweede hd 6990. Eerste is al verkocht.

Ik heb een paar weken in eyefinity gespeeld maar zint me niet zo. Daarom dat ik terug ga naar Nvidia en heb nog mijn oude kaarten liggen.

De kaart is in perfecte staat en is nog in garantie. Aankoop datum 08/04/11 bij pixmania voor 599€. Factuur is digitaal en krijg je mee. Alles aanwezig, doos, kabels, crossfire stukje. Enkel de driver cd vind ik niet meer. Is nooit overclocked geweest.

Link:http://www.sapphiretech.com/presentation/product/?leg=&psn=000101&pid=1114

Minimumprijs: 400 €
Meeneemprijs 500 €

Afsluitdatum is voorzien een week na het ontvangen van de minimumprijs.

Deze kaart kan perfect eyefinity aan en is de huidige snelste kaart op de markt.

Liefst afhalen maar verzenden kan ook via taxi post secure voor 7.9 €, dan enkel op risico van koper.

Mvg,
Jeffrey

gryptic

Legacy Member
uw 6990 ruilen tegen een asus GTX580
met bij betaling van mijn kant

Desolator23

Legacy Member
Ruilen zie ik niet zitten. Staat intussen ook op kapaza.

Goblin13

Legacy Member
ik heb angel from hell ge pmmd afhankelijk v zijn bod zal ik misschien bod uitbrengen

Desolator23

Legacy Member
Iemand van kapaza heeft mail gezonden en komt dit weekend eens kijken. Dus kan zijn dat hij al verkocht is maar is nog niet zeker.

Desolator23

Legacy Member
Update, daarnet bezoek gekregen van de pa van de kerel die mijn grafische kaart heeft gekocht. Na lang twisten en spreken zijn we tot een besluit gekomen dat ik ze nu terug in mijn bezit heb. Dat geld dat hij gebruikt heeft om mijn graka te kopen was nodig voor aanschaf van zijn brommer.

Dus is nu terug te koop.

Nieuwe prijzen dus: Minimum 375€
Meeneemprijs 475

Iphigeneia

Legacy Member
Dat moet em is proberen in een reguliere shop, dan krijg je een cadeaubon :P (sorry voor offtopic).

Goblin13

Legacy Member
Da vindt ik ook ni kunnen...
Moest iemand mijn 5970 overnemen sapphire dan heb ik zeker intresse

Kandalftje

Legacy Member
bod 475 onder voorbehoud
Als ik fotoke kan zien en indien nog niks mis mee ofc.

Desolator23

Legacy Member
Ik zal het nog beter tonen dat er niets mis mee is. Ik heb ze zelf ook eens getest en zit nu momenteel terug in mijn pc. Heb pic van kaart zelf alsook GPU-Z en msi afterburner waar je kan zien hoe warm de 2 GPU's hebben in idle.

Link naar kaart zelf: http://i54.tinypic.com/2a5zkp4.jpg

Link naar GPU-Z : http://i53.tinypic.com/a41puu.jpg

Zal het noteren onder voorbehoud indien jij akkoord bent. Maar kom ze gerust eens testen. Ik zie dat je van Blankenberghe bent. Is niet zo ver van Roeselare

Staat nu ook op kapaza maar als jij akkoord bent dan is hij voor jou. Mijn excuses voor late melding. Link kapaza http://nl.kapaza.be/vi/56454817.htm?

Kandalftje

Legacy Member
Is het mogelijk om hem tot morgen ff aan de kanten te houden ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan