Desolator23
Legacy Member
Beste, wegens het feit dat de deal met mijn broer niet doorgaat verkoop ik mijn tweede hd 6990. Eerste is al verkocht.
Ik heb een paar weken in eyefinity gespeeld maar zint me niet zo. Daarom dat ik terug ga naar Nvidia en heb nog mijn oude kaarten liggen.
De kaart is in perfecte staat en is nog in garantie. Aankoop datum 08/04/11 bij pixmania voor 599€. Factuur is digitaal en krijg je mee. Alles aanwezig, doos, kabels, crossfire stukje. Enkel de driver cd vind ik niet meer. Is nooit overclocked geweest.
Link:http://www.sapphiretech.com/presentation/product/?leg=&psn=000101&pid=1114
Minimumprijs: 400 €
Meeneemprijs 500 €
Afsluitdatum is voorzien een week na het ontvangen van de minimumprijs.
Deze kaart kan perfect eyefinity aan en is de huidige snelste kaart op de markt.
Liefst afhalen maar verzenden kan ook via taxi post secure voor 7.9 €, dan enkel op risico van koper.
Mvg,
Jeffrey
Ik heb een paar weken in eyefinity gespeeld maar zint me niet zo. Daarom dat ik terug ga naar Nvidia en heb nog mijn oude kaarten liggen.
De kaart is in perfecte staat en is nog in garantie. Aankoop datum 08/04/11 bij pixmania voor 599€. Factuur is digitaal en krijg je mee. Alles aanwezig, doos, kabels, crossfire stukje. Enkel de driver cd vind ik niet meer. Is nooit overclocked geweest.
Link:http://www.sapphiretech.com/presentation/product/?leg=&psn=000101&pid=1114
Minimumprijs: 400 €
Meeneemprijs 500 €
Afsluitdatum is voorzien een week na het ontvangen van de minimumprijs.
Deze kaart kan perfect eyefinity aan en is de huidige snelste kaart op de markt.
Liefst afhalen maar verzenden kan ook via taxi post secure voor 7.9 €, dan enkel op risico van koper.
Mvg,
Jeffrey
