Cruno
Legacy Member
Hoi
Deze mag weg omdat ik al mijn schermen niet meer gebruik. Heb er maar 2 meer.
Deze is in dec 2010 aangekocht. Factuur is aanwezig. Enkel rechtstreekse garantie bij fabrikant vermits winkel waar ik deze gekocht heb failliet is gegaan.
Niet overclocked of gekke dingen bij gedaan
Meeneemprijs 250€
Deze mag weg omdat ik al mijn schermen niet meer gebruik. Heb er maar 2 meer.
Deze is in dec 2010 aangekocht. Factuur is aanwezig. Enkel rechtstreekse garantie bij fabrikant vermits winkel waar ik deze gekocht heb failliet is gegaan.
Niet overclocked of gekke dingen bij gedaan
Meeneemprijs 250€