Archief - [TK] Verschillende Top Onderdelen...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

w00tie

Legacy Member
1. Gigabyte Z68X-UD7-B3 * VERKOCHT*
  • Z68 Chipset met NF200.
  • 2 week in gebruik.
  • Met waarborg via Zercom.
Specs : GIGABYTE - Motherboard - Socket 1155 - GA-Z68X-UD7-B3 (rev. 1.0)
Pics :
Word ook op anders plaatsen aangeboden.
Afhalen geniet van voorkeur.
Geen belachelijk bod aub, op non-sense bod reageer ik niet.
Ik sluit af 48h na de laatste genoteerd bod.

2. ASUS Rampage III GENE
  • Super moederkaart, X58 chipset met SATA600 & USB3.
  • Zo goed als nieuw, ik heb die zelf nooit gebruikt.
Specs : ASUSTeK Computer Inc. - Motherboards- ASUS Rampage III GENE
Pics :
Word ook op anders plaatsen aangeboden.
Afhalen geniet van voorkeur.
Geen belachelijk bod aub, op non-sense bod reageer ik niet.
Ik sluit af 48h na de laatste genoteerd bod.

3. Corsair Dominator GT 2000Mhz met Airflow * VERKOCHT*
Lifetime waarborg via Corsair.
Pics :
Word ook op anders plaatsen aangeboden.
Afhalen geniet van voorkeur.
Geen belachelijk bod aub, op non-sense bod reageer ik niet.
Ik sluit af 48h na de laatste genoteerd bod.

4. Corsair Graphite 600D Black * VERKOCHT*
  • Compleet met alle fans & Toebehoren.
  • Licht gemod (vulpoort top)
  • ENKEL AFHALEN wegens gewicht.

Info & Review : Corsair's Graphite Series 600T enclosure - The Tech Report - Page 1
Pics :
Word ook op anders plaatsen aangeboden.
Afhalen geniet van voorkeur.
Geen belachelijk bod aub, op non-sense bod reageer ik niet.
Ik sluit af 48h na de laatste genoteerd bod.

bladeken

Legacy Member
min en meeneem ?

factuur/garantie aanwezig ?

reden van wegdoen ?

w00tie

Legacy Member
op tweakers.net .. via DM ..user is Millman.

>
>Hoi woot,
>
>ben net van plan over te stappen van mn 980x 1366 set naar s1155 met dat mobo. Ik >zet vandaag nog mijn set tekoop en met dat geld zou ik de nieuwe set moeten >bekostigen. Bij deze een bod onder voorbehoud dat ik snel mn spul verkoop, 240 incl >bij deze! Gr,
>
>jeroen

ben jij van de forum politie ? of vertrouw je de mensen gewoon niet ?

w00tie

Legacy Member
Hey Mike,

Het zijn 3 x 2Gb..; kheb ze eingelijk nooit gebruik of mis 1h in mijn oude 1366 build..

gr,

Goddelijk

Legacy Member
Kan ik deze dan komen ophalen of zou je iets meer willen?

w00tie

Legacy Member
enkel ophalen wegens gewicht.. maar eerst ff wachten als er andere mensen interesse hebben... : "Ik sluit af 48h na de laatste genoteerd bod".
GN,

Goddelijk

Legacy Member
Dat vulpoortje vanboven is dit voor wc en kan dit afgedekt worden,of is deze niet storend/
opvalend.

w00tie

Legacy Member
die zie je niet.. want die grill ligt erboven..:) daarmee de 2 fotos...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan