Archief - SSD Ocz Vertex 3 update

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

issepower

Legacy Member
Ik verkoop twee nieuwe vertex 3 van elk 240gb.
Ze zijn allebei in hun gesealde anti static bag.
Het zijn OEM's en tijdens het lezen van veel fora heb ik overaal gezien dat OCZ hier ook 3 jaar garantie op geeft.

Het gebruikt een 32nm NAND flash. Deze hebben een langere levensduur dan de 25nm NAND flash SSD's.

Spec's :

Max Read: up to 550MB/s Max Write: up to 500MB/s Random Read 4KB (Aligned): 35,000 IOPS (135 MB/s) Random Write 4KB (Aligned): 55,000 IOPS (215 MB/s)

Startprijs per ssd : 340 euro
Meeneemprijs per ssd : 435 euro

contact: 0494656842, [email protected] en hier ook natuurlijk :D

Ik lever aan kopers die rond 30 km van Vilvoorde wonen.


vertex3_2.jpg

Goblin13

Legacy Member
jammer iets te groot om alleen maar als bootschijf te gebruiken...

Goblin13

Legacy Member
Toch is over slapen
Dan heb ik de revo,80 èn 160g ssd intell teveel liggen...

spriggan

Legacy Member
@Goblin, ik wil anders wel die revo of intel overnemen :-)
laat me weten wat ze moeten kosten dan heb je al wat budget voor deze van de TS te kopen :-P

Goblin13

Legacy Member
Ow ok thx das intressant. Het is de revo vanuit mn sig. Had hem vorig jaar gekocht aan 400€ toen. Uiteraard zakt die waarde enorm snel in hardware. Pm me je prijs da je wilt geven
Thx he

Cyaankali

Legacy Member
Beste Goblin13,

Er wordt NIETS via PM geregeld voor wat betreft prijzen en een mogelijke onderhandeling.

Goblin13 zei:
Ow ok thx das intressant. Het is de revo vanuit mn sig. Had hem vorig jaar gekocht aan 400€ toen. Uiteraard zakt die waarde enorm snel in hardware. Pm me je prijs da je wilt geven
Thx he

Goblin13

Legacy Member
Cyaankali zei:
Beste Goblin13,

Er wordt NIETS via PM geregeld voor wat betreft prijzen en een mogelijke onderhandeling.

Beste Cyaankali,
Ik wil deze tread ni verpeste en de vraag naar pm was gewoon om een geschatte prijs te vragen ipv allemaal op deze tread. Als het dan ok zou zijn kunnen we hier een driehoeksverkoop doen hier in deze tread. Ik ben zrlf ook nog niet zeker en kan moeilijk een tread openen om een evt prijsschatting? Na mn laatste x weet ik goed genoeg dat er geen deals worden mogen gemaakt via pm. Maar dit is puur gewone info dak vraag via pm om deze tread ni te gebruike. Als er dan toch iets van komt zal het via deze tread worden bevestigd. Hopelijk is hiermee alles een beetje duidelijker v u?
Sorry v offtopic.

Tristan

Legacy Member
Goblin13 zei:
Beste Cyaankali,
Ik wil deze tread ni verpeste en de vraag naar pm was gewoon om een geschatte prijs te vragen ipv allemaal op deze tread. Als het dan ok zou zijn kunnen we hier een driehoeksverkoop doen hier in deze tread. Ik ben zrlf ook nog niet zeker en kan moeilijk een tread openen om een evt prijsschatting? Na mn laatste x weet ik goed genoeg dat er geen deals worden mogen gemaakt via pm. Maar dit is puur gewone info dak vraag via pm om deze tread ni te gebruike. Als er dan toch iets van komt zal het via deze tread worden bevestigd. Hopelijk is hiermee alles een beetje duidelijker v u?
Sorry v offtopic.

Goblin, ik heb ook evt interesse in een Intel SSD van je ^^

Goblin13

Legacy Member
Heb nog een intel 80 en een Revodrive v 80g èn een crucial c300 64
Zou al zeker de revo kwijt willen. Ssd kan ik nog in laptop steke

DeAdRiDeR

Legacy Member
Bij deze een bod van startprijs om alles een beetje op gang te trekken van €340 voor 1 SSD

kibo

Legacy Member
Interesse hier.
Waar en wanneer aangekocht?factuur aanwezig?
Kan je even de juiste serialnr. posten aub.

issepower

Legacy Member
kibo zei:
Interesse hier.
Waar en wanneer aangekocht?factuur aanwezig?
Kan je even de juiste serialnr. posten aub.

2 weken geleden , gekocht by een faillesement
serial number: V3LT-25SAT3-240G.OEM

issepower

Legacy Member
Stand van zaken:

Bod van orac voor ssd1: 340 euro
Bod van deadrider voor ssd2 : 340 euro

Succes
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan