Archief - SEALED Sony Viao i7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gasbarov

Legacy Member
Hey, ik verkoop 2verschillende laptops van Sony Vaio die ik aangekocht voor onze webdesignbedrijf vanuit Duitsland. Deze zijn volledig nieuw in originele verpakking. Ik verkoop ze wegens downsizeing van het bedrijf met twee personen, dus hebben we deze 2 laptops niet meer nodig. Aangezien deze al een tijd geregistreerd zijn in de boekhouding kunnen de facturen niet meegeleverd worden. Via de onderstaande links kan u de kenmerken met de fotos en de winkelprijzen bekijken.
laptop 1: Sony vaio VPCF22S1E/B De doos is geopend geweest, maar de verpakking zit er nog altijd rond, dus heeft het nog niet aangestaan. Gelieve te bieden vanaf 1100€, meeneemprijs is 1200 €

Laptop 1 VERKOCHT AAN ORAC.
------------------------------------------------


laptop 2 Sony vaio VPCEB4L9E/BQ De doos is nog niet open geweest. Winkelprijs is rond de 800€.

Mag weg Voor 500 euro
http://www.sony.be/lang/nl/product/vn-e-series/vpceb4l9e

ns_ripper

Legacy Member
Gasbarov zei:
Aangezien deze al een tijd geregistreerd zijn in de boekhouding kunnen de facturen niet meegeleverd worden.

Waarom zou dat niet gaan? Het bedrijf kan ze zelf factureren naar een eindgebruiker toe. Hoe ga je ze anders doen verdwijnen in de boekhouding? Toch aftrekken van de btw, ingeven als kost, ze verkopen int zwart en hopen dat er tijdens de afschrijvingsperiode geen controleur komt? :-D

bij deze free up.

Gasbarov

Legacy Member
ns_ripper zei:
Waarom zou dat niet gaan? Het bedrijf kan ze zelf factureren naar een eindgebruiker toe. Hoe ga je ze anders doen verdwijnen in de boekhouding? Toch aftrekken van de btw, ingeven als kost, ze verkopen int zwart en hopen dat er tijdens de afschrijvingsperiode geen controleur komt? :-D

bij deze free up.

Als ik boekhouder nodig zou hebben zal ik je laten weten;)

De laptops zijn gekocht met andere 7 laptops op 1 factuur. (Reden dat ik niet mee kan geven)

De andere boekhoudkundige redens van je zijn niet echt relevant. Toch Bedankt voor je free up :D

Noodle

Legacy Member
Bodje van 400 euro op laptop 2... onder je vraagprijs, indien niet gewenst... gratis up ;)

armutye

Legacy Member
Hoe zit het met de garantie? Wat als er iets gebeurt? Wat is de aankoopdatum en is het in België aangekocht?

Gasbarov

Legacy Member
armutye zei:
Hoe zit het met de garantie? Wat als er iets gebeurt? Wat is de aankoopdatum en is het in België aangekocht?

Het staat in mijn thread vermeld dat het van Duitsland aangekocht is. Er is altijd 2 jaar fabrieksgarantie van Sony die je overal terecht kan.


mvg

Gasbarov

Legacy Member
armutye zei:
Heb je dan windows in het Duits en wat is de aankoopdatum?

Beste Windows heeft ook Frans, Engels en Nederlands. Aankoopdatum was de week van 11 Mei.

mvg

Sjoepap

Legacy Member
kan je een kopie nemen van de factuur en deze meegeven bij verkoop?

Minat

Legacy Member
Bodje van 600EUR indien met factuur.
Ik werk in de aankoopdienst van een IT bedrijf, dus een factuur mag geen probleem vormen.

Gasbarov

Legacy Member
Voor de factuur moet ik terug gaan naar Duitsland(bedrijfje is daar geregistreerd) en of ik het kan krijgen is een andere verhaal aangezien het al ingewerkt is in de boekhouding(en die doen wij niet zelf)

Het is namelijk een virtuele bedrijfje.

Beste dat ik kan doen is om te vragen of zij die kunnen scannen en doorsturen.


mvg

ghosterror

Legacy Member
heb intresse, maar kan het zijn dat deze laptop ook op 2de hands wordt aangeboden? indien ja, graag hier ook vermelden. Is die 1100 je absolute min prijs?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan