Archief - sapphire radeon 7870xt boost

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

boontje3

Legacy Member
hierbij verkoop ik een Sapphire Radeon HD 7870 XT Boost 2GB GDDR5
deze kaart komt uit een systeem dat ik hier onlangs geruild heb (https://www.beyondgaming.be/archive/bs-hardware.195/game-pc-ruilen-voor-macbook-pro.958910 )
geen doos of factuur aangezien ik deze ook niet had gekregen

specs ervan zijn hier te vinden :Sapphire Radeon HD 7870 XT Boost 2GB GDDR5 - Specificaties - Tweakers


reden verkoop :wegens een amd gpu niet ondersteunt word in men programma voor snellere conversie ben ik overgeschakeld naar een nvidia gpu

min: 80euro (excl)


afhaling geniet de voorkeur maar kan ook verzonden worden (enkel bpost)in degelijke doos met bescherming

boontje3

Legacy Member
upsake 1

kan eventueel ook geruild worden tegen andere hardware (bv ssdtje , ram ,case ....) of een i5 2500k zoek ik ook nog

divado

Legacy Member
Ik wel ma geen geld misschien ruilvoorstel

Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk

boontje3

Legacy Member
divado zei:
Ik wel ma geen geld misschien ruilvoorstel

Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk

bedankt voor het aanbod maar geen intresse van wat je me pm't hebt

divado

Legacy Member
Geen probleem :)

Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk

xNICKKKK

Legacy Member
Jammer dat je zover weg woont, had anders wel interesse in een ruil, heb een xbox 360 slim staan als je interesse had.

boontje3

Legacy Member
xNICKKKK zei:
Jammer dat je zover weg woont, had anders wel interesse in een ruil, heb een xbox 360 slim staan als je interesse had.

bedankt voor aanbod maar xbox 360 heb ik al

boontje3

Legacy Member
alle 90euro (excl) als meeneem ik sluit af vanavond om 21u
indien laatste bod valt om 21u, uur post telt !!(eens zien waar de snippers zitten :D )

Jaspervdd

Legacy Member
Heb je de kaart zelf al eens getest?
Ik zou willen weten of deze last heeft van coil whine (Piepend geluid als hij onder load staat) of is hij stil en weet je ook ongeveer hoe oud de kaart is?

boontje3

Legacy Member
Jaspervdd zei:
Heb je de kaart zelf al eens getest?
Ik zou willen weten of deze last heeft van coil whine (Piepend geluid als hij onder load staat) of is hij stil en weet je ook ongeveer hoe oud de kaart is?

ouderderdom niet 100%zeker maar als ik vorige eigenaar van de pc kan vertrouwen was die minder dan jaar oud

geen coil whine of dergelijke pc staat net naast scherm dus zou het best wel gehoord hebben; heb deze zelf anderhalve maand gebruikt om te gamen

Jaspervdd

Legacy Member
boontje3 zei:
ouderderdom niet 100%zeker maar als ik vorige eigenaar van de pc kan vertrouwen was die minder dan jaar oud

geen coil whine of dergelijke pc staat net naast scherm dus zou het best wel gehoord hebben; heb deze zelf anderhalve maand gebruikt om te gamen

Hmm, wat zeg je van een bod van 80 afgehaald in gent/de pinte?

boontje3

Legacy Member
aangezien afsluit uur verlopen is en verder geen intresse is blijkbaar ga ik het bod van jaspervdd aanvaarden en ineens afsluiten

jasper ik pm je zometeen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan