Archief - pcie - agp grafische kaarten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Demonspawn

Legacy Member
Beste,

Ik heb de volgende grafische kaarten te koop

1: Sapphire X1600pro 512m (AGP) :::SOLD:::
Min: 15

2: ASUS EN7600GS Silent 512m (Pcie) :::SOLD:::
Min: 20

3: MSI NX8800GT Zilent 512m (Pcie) ::: SOLD :::
Min: 30

4: MSI NX8800GT T2D512E-OC (Pcie)
Min: 30

5: een XSPC waterblock voor bovenstaande 8800 kaarten :::SOLD:::
min: 10

Alles werd door mij regelmatig gebruikt en werkt perfect.
Ik zet geen maximumprijzen.
Enkel ophalen in Rijkevorsel of Merksem.

!!! Voor elke DVI poort probeer ik een adapter te voorzien (dvi naar analoog). Ik ga ook mijn uiterste best doen om de RGB kabels tevoorschijn te toveren, maar ga ervan uit dat ze BULK zijn !!!


Greetings

Demonspawn

Legacy Member
@Reavermaster: is gut

@Teemto: is gut

Laat maar weten via pm wanneer jullie langskomen, ben normaal heel de week beschikbaar na 18 (in merksem)

voor de rest: Eerste up!

reavermaster

Legacy Member
wil ook nog een bod uitbrengen op de andere vgakaarten voor pakket, maar sommige richtprijzen vind ik wat veel.

Bodje van 60e voor al de vgakaarten in pakket, exclu weliswaar

Chris_147

Legacy Member
Als ik eerlijk moet zijn vind ik de minimumprijzen ook wat hoog (vorige week nog een 8600gt gekocht voor 15€)
Een bod van 15€ op de 7600 GS afgehaald in Rijkevorsel.
Is die trouwens zonder extra voeding?

Demonspawn

Legacy Member
@ reavermaster:
8800gt's gaan rond de 25 per stuk. Bod is dus wat aan de lage kant. 60 voor de X1600 en de 8800gt's wil ik nog overwegen.

@Chris
kaart is zonder extra voeding. Bod is ok, PM me voor af te halen.

Purple Shadow

Legacy Member
MSI NX8800GT Zilent 512m €30 afgehaald indien alles volledig is (verloopstekker molex naar pci-e en andere kabels die orgineel in de doos zitten)

Demonspawn

Legacy Member
Standaard zat er enkel dvi adapter en rgb kabels bij. Hier zat geen pci-e naar molex bij. Kaart zelf heeft 1 power aansluiting.

Is dit in orde?

Demonspawn

Legacy Member
Strange, had er bij dan ook moeten bijzitten.

Soit, heb die nog wel ergens liggen dus dat is niet persé een probleem. Ik zal harder moeten zoeken naar RGB kabel :p

Purple Shadow

Legacy Member
Demonspawn zei:
Strange, had er bij dan ook moeten bijzitten.

Soit, heb die nog wel ergens liggen dus dat is niet persé een probleem. Ik zal harder moeten zoeken naar RGB kabel :p

Ok, laat maar iets weten wanneer je de pci-e / molex kabel gevonden hebt.

Gentei

Legacy Member
Ik heb een geforce 9800 GT, maar zou graag een upgrade willen die nr 4 en 5 zijn die beter dan 9800 GT??

Demonspawn

Legacy Member
@Purple Shadow: kaart is compleet, PM maar voor afhaling
@reavermaster: sorry, Purple Shadow had al half en half een akkoord
@Razorblade: neje, niet echt een upgrade

Sgt.Pepper

Legacy Member
Heb je toevallig nog zo een X1600pro te koop?
Anders, free up :)

Demonspawn

Legacy Member
@dimi: nee, heb er zo maar 1. Zal je een pm sturen met de andere agp kaarten die ik nog heb.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan