Fonzie
Legacy Member
Hier een oudere grote serverkast die niet meer gebruikt wordt.
Er zit 1Gb RAM in.
Vooraan is plaats voor 2x een 5.25" en 1x een 3.5" toestel.
Er zijn 4 PCI-X sloten en 1 PCI slot.
Harde schijf en DVD-rom (PATA!) zijn er niet bij, maar indien gewenst kan een SATA controller ingebouwd worden.
Meeneemprijs 70 euro.
Er mag vrij geboden worden tot 15/04/2011 om 22u00.
De hoogste bieder wint.
Er zit 1Gb RAM in.
Vooraan is plaats voor 2x een 5.25" en 1x een 3.5" toestel.
Er zijn 4 PCI-X sloten en 1 PCI slot.
Harde schijf en DVD-rom (PATA!) zijn er niet bij, maar indien gewenst kan een SATA controller ingebouwd worden.
Meeneemprijs 70 euro.
Er mag vrij geboden worden tot 15/04/2011 om 22u00.
De hoogste bieder wint.