Archief - opruiming testgerief

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MinM

Legacy Member
6 tal pentium 4 pc's
specs volgen nog moet eens uitzoeken
ik weet dat 1 al een hdd mist bv
hebben wel allemaal officiele XP pro licentie(sticker kleeft op de case)
min 10€ defect moederbord
min 30€ voor pc zonder hdd
min 45€ voor werkende pc

1 HP proliant ML310 server met officiele windows 2000 server licentie
min 40€ is eigenlijk alleen de licentie :)



4gig DDR3 Kingston HyperX 1600 (2x2gig)
VERKOCHT AAN GIOVANNY

4gig DDR3 Geil CL6-6-6-24 1333Mhz (high-end ultra geheugen van GEIL)
http://www.geil.com.tw/products/show/id/133
min 15 meeneem 20
levenslang garantie loopt nu via geil zelf

Seagate Barracuda 7200.11 500GB
min 12.5€ meeneem 15€
http://imageshack.us/f/90/img20111015170258.jpg/


dit is een verkoop van testgerief dus op alle zaken buiten kingston geen garantie omdat deze meestal verkregen zijn via fabrikant om te reviewen of is mee te spele.
alles werkt perfect en kan getest worden mits vermelding van defect

Giovanny

Legacy Member
€20 op die 4gig DDR3 Kingston HyperX 1600 (2x2gig) afgehaald.

MinM

Legacy Member
genoteerd en verkocht uiteraard pm me maar voor de verdere verwerking er van

Fluppe1001

Legacy Member
1€ voor die doos kabels ? dit is dan meeneem ?
Verzend je ook ?
En had graag er nog een foto van gezien
Indien m'n vorige vragen met ja beantwoord worden dan bod €1

MinM

Legacy Member
Fluppe1001 zei:
1€ voor die doos kabels ? dit is dan meeneem ?
Verzend je ook ?
En had graag er nog een foto van gezien
Indien m'n vorige vragen met ja beantwoord worden dan bod €1

nope verzend niet
is een grote doos hoor

Cyaankali

Legacy Member
Beste MinM,

Je dient dat inderdaad te doen aan de hand van de regels die er gelden op 9lives.

MinM zei:
heb alles in 1 topic gegooid om het voor mij gemakkelijk te maken
moet ik dat nu echt doen?

Sjoepap

Legacy Member
13,5 voor Seagate barracuda en doos vol kabels

opgehaald te wilrijk

Kinyo

Legacy Member
kan je even checken welke firmware de seagate heeft plus gegevens
van de pcb
bod van 15€ onder voorbehoud als firmware sd25 en pcb 100466725
is.

MinM

Legacy Member
euhmm ik moet dat allemaal even na zien. zal het u morgen weten te melden.
De doos aan symbolische euro is verkocht in vrienden kring.

@mod de printers zijn er uit gehaald

MinM

Legacy Member
excuses voor het laat reageren, ben ziek geweest en op het werk serieus wa mogen inhalen.
Gelukkig voorbij :)

heb foto van de hard disk. mijn excuses als het slechte kwaliteit is(getrokken met galaxy tab10.1)

Imageshack - img20111015170258.jpg

MinM

Legacy Member
StannY zei:
specs van de HP proliant? en werkt deze volledig?

Zal eens zien of deze nog goed alles doet is zo iets van een 7 jaar geleden dat die nog gedraaid heeft.

zal hem eens aansluiten van de week

MinM

Legacy Member
zal het u laten weten of deze nog goed werkt en eventueel screens posten enz

Kinyo

Legacy Member
Bedankt voor info HD maar zal spijtig genoeg niet kunnen dienen:cry:
Is bedoelt om gecrashte schijf te herstellen en moet dezelfde PCB en firmware hebben.
Bij deze vervalt mijn bod,Sorry
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan