Archief - Opruim (gpus, cpu, RAM,...)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pedroo

Legacy Member
Volgende onderdelen mogen buiten:

SLI/CF - bieden vanaf 0 euro
1x 3-way SLI
2x non-flexibel SLI
1x flexible SLI
2x Crossfire

Cherry MW3000 laptopmuis
Nieuw, verpakking opengeweest, 'klant' zegt af na aankoop.
Inclusief factuur Alternate van deze week! (geen tijd om terug te rijden voor inwisselen)

Vaste prijs: 18 euro (Nieuwprijs 25 euro)

GPU (worden verkocht als defect, kleine kans dat ze nog werken)
HD6950 - bieden vanaf 1 euro
MSI GTX570 Twin Frozr - bieden vanaf 1 euro
Radeon X1800XT - bieden vanaf 1 euro

Cooling:
Sapphire HD7950 (ik dacht 1 kapotte fan, niet zeker) - bieden vanaf 0 euro
HD4800 reeks fanless cooler - bieden vanaf 0 euro


CPU (werken nog)
Intel E6750 - bieden vanaf 1 euro
Intel Pentium D925 - bieden vanaf 0 euro
Intel Pentium D830 - bieden vanaf 0 euro
Intel Pentium 4 1.8 - bieden vanaf 0 euro
Intel Pentium 4 2.8 - bieden vanaf 0 euro

RAM
4x TwinMOS PC3200(CL 2.5) 256MB DDR-DIMM - bieden vanaf 0 euro
2x 1GB PC2-4200 DDR2 - bieden vanaf 1 euro
2x 256mb DDR PC2700 - bieden vanaf 0 euro
1x ICIDU 1gb DDR PC3200 - bieden vanaf 0 euro
2x 512MB PC-4200U DDR2 - bieden vanaf 1 euro
1x 2GB PC2-8500 Exceleram - bieden vanaf 1 euro



Alle foto's: dropbox

Staat ook te koop op 2dehands & kapaza.
Pakketaankoop heeft absolute voorkeur.
Verzendkosten voor de koper (opgelet, 'trage' verzending vanwege druk schema).
Afhaling mogelijk in Antwerpen(stad)

Rambo007

Legacy Member
Wilt u aub concreter zijn over de gpus?
Defect of werkend bedoel ik ermee en of kan testen

Zymp

Legacy Member
3 euro op de GPU's
0 euro op de twee cooling dingskes
1 euro voor de CPU's
3 euro op het ram

(gewoon overal minprijs dus buiten de muis en SLI/CF)

Zymp

Legacy Member
Er van uitgaande van je voorrang aan pakketverkoop bied ik hetzelfde als bovenstaanden in een groter pakket :)

5 euro op de GPU's
0 euro op de twee cooling dingskes
1 euro voor de CPU's
5 euro op het ram

Pedroo

Legacy Member
Even voor de zekerheid/duidelijkheid.
Pedroo zei:
GPU (worden verkocht als defect, kleine kans dat ze nog werken)

Volledig eigen risico dus.

@bikerss - normaal gezien werkend, kan het echter niet meer testen (geen geschikte hw in de buurt). Indien deze toch defect blijkt te zijn, krijgt de koper het geld terug (niet van verzending welteverstaan).
Echter heeft zymp hier voorrang door pakketaankoop.

@tortelduif - gezien zymp een groter pakket aankoopt (bespaart mij tijd), krijgt hij/zij voorrang op de gpu's, ookal biedt ze minder

@zymp genoteerd

@Avalius - 6950 is 2gb versie


Vanaf een verschil van 2 euro kan/wil ik een onderdeel apart verkopen - geen idee hoe ik 't anders moet doen indien er echt geïnteresseerden zijn voor aparte onderdelen.

Pedroo

Legacy Member
Genoteerd! Ik sluit dinsdag 1 december om 21u met anti snipe van een half uur.

Zymp

Legacy Member
Ook 15 voor de gpu's
Btw, uw afsluit klopt niet. De 30 is maandag al he :)

Pedroo

Legacy Member
Zymp, genoteerd.
Thanks, niet gezien! Afsluitdatum is dus dinsdag 1 december om 21u.

Redicat

Legacy Member
Intel Pentium D925 - €0,50

En die GPU's waren een koopje, kon zo meer geboden hebben ze...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan