Archief - MSI GT70 2PC DOMINATOR gaming laptop TK/TR

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sletseke

Legacy Member
Bij deze stel ik mijn MSI GT70 2PC DOMINATOR gaming laptop te ruil-koop

In goede staat nergens beshadigd!, weinig gebruikt omdat ik ook nog een gaming pc heb.
behalve de laatste maand(kliniek opname) is deze nooit buitens huis geweest , steeds op extern sherm aangesloten geweest met resolutie 2560x1080

deze heeft nog ongeveer 1jaar garantie bij alternate , papieren doos cd's en factuur is er bij

Specs

Type : GT70 2PC DOMINATOR Azerty
Besturingssysteem : Windows 8.1 (oem bij aankoop er bij aangeschaft ,dvd enzo is erbij)
Processor : The 4th generation Intel® Core™ i7 -4810MQ
Grafische kaart : NVIDIA® GeForce GTX 870M GDDR5 3GB
HDD1 : 128gb samsung evo
HDD2 : Western Digital Black 750GB
Geheugen : 8GB waarvan nog 3 vrije slots die kunnen gevuld worden ( totaal heeft deze 4slots)
netwerk : Killer™ E2200 Game Networking for smarter, faster, networking for all online entertainment
Size : 17.3" Full HD (1920x1080) anti-glare LCD in LED backlight
Extra accesoires : latop tas + cooling pad

zeer perfomante laptop , kan moderne spellen zeer soepel draaien .
Goede koeling , goed geluid door de Dynaudio luidsprekers en subwoofer.
Steelseries toetsenbord wat ook deftig aanvoelt.(SteelSeries Engine to customize every key and devices for personalizing your play style)
Extra feature : Matrix Display with max 4 displays to expand the vision for extreme gaming experience or multi tasks
Batterij is bijna niet gebruikt geweest heeft steeds aan lader gehangen en af en toe een accu , gaat een 5 a 6 uur mee in energiebesparingsmodus en 3-4u in gebalanceerd

dit is het model : MSI Global - The best gaming gears maker in the world

nieuwprijs hiervan met de appart gekochte ssd en windows was iets van een 1400euro (moet juist eens nazien nog op de factuur)


mijn voorkeur gaat naar een ruil tegen een mini-itx systeempje(enkel kast geen rand apparatuur) met gelijkaardige specs
maar bij een goed bod kan deze ook gewoon verkocht worden (zelf nog geen prijs in gedachten)

sletseke

Legacy Member
up

ineens een nieuw mini-systeempje besteld en mag nu gewoon verkocht worden ipv ruil

geen min en meeneem prijs in gedachten -->doe een bod en we zien wel als ik akkoord kan, zou gaan

is ondertussen ook aangeboden aan vrienden en kom eerst daags ook op 2dehands


edit : bod van een vriend van 750euro gekregen , aangezien hij niet op 9lives zit vermeld ik dit liever toch zodat er geen misverstanden of dergelijke zijn .

indien hier nog een hoger bod komt geef ik voorang aan 9lives aangezien vriend niet hoger zal bieden door zijn budget die hij heeft

sletseke

Legacy Member
jumperke123 zei:
ASUS G74SX met 150 euro opleg. afgehaald:)

verlopig gereserveerd voor jumperke123 (zo goed als een deal )

mocht door 1 of ander reden deal niet doorgaan zal ik dit nog laten weten hier in topic

LeX.CeE

Legacy Member
Is deze ondertussen verkocht?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan