Archief - Last 30 minutes - Dell Latitude E6400 (used)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Milfhunter

Legacy Member
Hi Guys,

heb hier een gebruikte Dell Latitude E6400 te koop. Goede staat, enkel wat gebruikssporen aan de bovenkant (krassen, foto bijgevoegd). Keyboard kan zowel AZERTY of US Qwerty.

aankoopdatum: December 2009

Photo Album - Imgur

specs:

14.1" display 1440x900
Processor Intel Core 2 Duo P8700 (2,53 GHz)
HD 160 GB
RAM 2GB DDR2 SDRAM
Windows Vista 32bit Professional

bieden vanaf 150€ inc verzending via Kiala. Sluit zaterdag 3 maart om 20u

Wolfken

Legacy Member
ik heb wel interesse, maar laat niet graag zoiets opsturen, is afhalen mogelijk?
En zo ja, in welke streek woont u?

And last but not least: is de batterij nog een beetje deftig?

Milfhunter

Legacy Member
Wolfken zei:
ik heb wel interesse, maar laat niet graag zoiets opsturen, is afhalen mogelijk?
En zo ja, in welke streek woont u?

And last but not least: is de batterij nog een beetje deftig?

Limburg !
En ik zie net dat de batterij het maar een uurtje uithoudt. Ik bestel een nieuwe !
Dus met nieuwe batterij !!!

Wolfken

Legacy Member
Bedankt voor het antwoord, maar Limburg is mij iets te ver.
Veel succes met de verkoop.

jumper2110

Legacy Member
Ik heb wel interesse en kan hem komen ophalen..
Is die nieuwe accu al aangekomen? :p

Milfhunter

Legacy Member
jumper2110 zei:
Ik heb wel interesse en kan hem komen ophalen..
Is die nieuwe accu al aangekomen? :p

nieuwe accu is er nog niet. Bodje via pm kan ik niet accepteren, had ik niet gezien srry.

TheBud

Legacy Member
Milfhunter zei:
nieuwe accu is er nog niet. Bodje via pm kan ik niet accepteren, had ik niet gezien srry.

Is mijn bod dan aanvaard? Als Jumper2110 er 150 via PM voor heeft geboden maak ik er 160Euro van in ieder geval

TheBud

Legacy Member
Milfhunter zei:

Voor mij een bod van 200Euro

PS. Ik hoop wel dat je deze trade zijn eerlijke gang laat gaan en niets via PM aan het afspreken bent. Vind het hier wel vrij verdacht aan toe gaan.

Milfhunter

Legacy Member
TheBud zei:
Voor mij een bod van 200Euro

PS. Ik hoop wel dat je deze trade zijn eerlijke gang laat gaan en niets via PM aan het afspreken bent. Vind het hier wel vrij verdacht aan toe gaan.

ik accepteer GEEN bods via pm. ik had dit niet gezegd voor er iemand bood en daardoor heb ik hem eenmalig geaccepteerd.

200 accepted
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan