Archief - Kapotte HP Pavilion dv6000

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nimfx

Legacy Member
Hallo iedereen!

Ik verkoop mijn HP Pavilion dv6000. Wat scheelt er aan 't beestje? Scherm hangt er nog maar losjes aan (wonder boven wonder is er wel nog beeld!), backspacetoets is er ram vanaf, oplader is ook hemelen.
Voor de rest werkt hij eigenlijk nog, maar ik heb een nieuwe laptop, die nog aan elkaar hangt, en deze staat in de weg.

Iemand die er nog iets mee kan? Doe maar een bod! Indien er nadien geen bod meer komt, wordt er 24u na het laatste bod afgesloten.

EDIT: Liefst afhalen te Kortessem, indien verzending is dit geheel op kosten en risico van de koper & ofcourse na betaling!

Nimfx

Legacy Member
Kenaney: noted... Indien deze avond om 22u19 geen nieuw bod is'm voor jou!

amdlover

Legacy Member
kunt ge wa meer info erbij zetten want van de dv6000 zijn verschillende modellen zie ik .

Nimfx

Legacy Member
't Is den deze, maar in de kapotte versie ofcourse!!! HP Pavilion dv6000 special edition http://laptoping.com/hp_pavilion_dv6780se.jpg

Nu nog ff checken voor specificaties (ben een meisje, niet zo echt bezig met die dingen dus!!).
Voorlopig ga ik het bij dit antwoord houden, internet is retetraag & ik ben volop aant zoeken voor meer info!!!

Nimfx

Legacy Member
Voila sehh

DV6799EB features:
Stijlvolle rode behuizing
15,4 inch breedbeeldscherm met 1280 x 800-resolutie
2,1 GHz Intel Core 2 Duo-processor T8100
Windows Vista Home Premium voor zaken en ontspanning
250 GB hardeschijfruimte
3 GB werkgeheugen
Nvidia Geforce 8400M GS-videokaart
HDMI-poort voor aansluiting op een HDTV
3 x USB 2.0 om randapparatuur aan te sluiten
WLAN voor draadloos internet
Webcam voor persoonlijke online communicatie



Product
Fabrikantcode KQ180EA#UUG
Artikelnummer 58679
Processor
Processornummer T8100
Processorkernen Dual Core
Kloksnelheid 2100 MHz
Geheugen
Intern RAM-geheugen 3 GB
Type geheugen SO-DIMM DDR2
RAM-geheugen uitbreidbaar
Harde schijf
Snelheid 5400 rpm
Beeldscherm
Schermdiagonaal 15,4 inch
Schermdiagonaal 15,4 inch
Resolutie 1280 x 800 pixels (WXGA)
Schermtype TFT-LCD
High Definition
3D beeldscherm
Touchscreen
Videokaart
Type videokaart Nvidia GeForce 8400M GS
Videogeheugen 256 MB
Optische drive
Blu-ray
Communicatie
Ethernetsnelheid 100 Mbit/s (Fast Ethernet)
Wifi
Wifi-standaard 802.11g, 802.11b
Bluetooth
RJ11 Modem
Ingebouwd 3G modem
Camera
Webcam
Bediening
Toetsenbordindeling AZERTY
Backlit
Numeriek keypad
Touchpad
Multi-Touch
Aansluitingen
e-SATA
ExpressCard
FireWire
HDMI
Aantal USB-poorten 3
USB-versie 2.0
VGA
3,5 mm Audio
3,5 mm Microfoon
Cardreader
Beveiliging
Biometrische fingerprint-reader
Accu
Accu
Software
Besturingssysteem Windows Vista Home Premium
Taal besturingssysteem Nederlands, Frans, Engels
Fysieke eigenschappen
Lengte 25,7 cm
Breedte 35,7 cm
Dikte 3,96 cm
Gewicht 3100 g
Gewicht van 3 tot 3,5 kilo
Kleur Rood
Overige
Merk HP

Nimfx

Legacy Member
Ik ga er geen meeneemprijs op zetten, als het klopt wat ik heb gelezen (5.) Een minimum en/of meeneemprijs zijn aangeraden.Verhogen van meeneemprijs is verboden! Een prijsvermelding zonder meer wordt aanzien als meeneemprijs exclusief verzendingskost!)

Ik wil er gewoon van af en zie wel wat er uit de bus komt, maar zowiezo na elk bod is er nog 24u tot ik afsluit!

Nimfx

Legacy Member
AMDlover: noted, indien er morgenvroeg om 10u24 geen nieuw bod komt, is'm voor jou!

Che Guevara

Legacy Member
45 (enkel geldig indien u eerst opstuurt en ik betaal na ontvangst aangezien nieuw en geen itrader)

Nimfx

Legacy Member
Che Guevara zei:
45 (enkel geldig indien u eerst opstuurt en ik betaal na ontvangst aangezien nieuw en geen itrader)

Dude, ik ben misschien maar 'n meisje, maar ik ben niet achterlijk. Ik ken u ook van haar nog pluim en dan zou ik u moeten vertrouwen als gij mij al niet vertrouwt? Very funny ;)
Als ge niet wilt betalen tot ge de laptop gezien hebt, komt ge'm maar halen en zoniet, ist bod niet genoteerd... Sorrie

Che Guevara

Legacy Member
Nimfx zei:
Dude, ik ben misschien maar 'n meisje, maar ik ben niet achterlijk. Ik ken u ook van haar nog pluim en dan zou ik u moeten vertrouwen als gij mij al niet vertrouwt? Very funny ;)
Als ge niet wilt betalen tot ge de laptop gezien hebt, komt ge'm maar halen en zoniet, ist bod niet genoteerd... Sorrie

geen probleem dan niet denk als je het principe van itrader bekijkt en kent dat je het dan wel beter begrijpt

Nimfx

Legacy Member
@ Reavermaster: noted, indien morgen om 19h45 geen nieuw bod is'm voor jou!!

Foto's zijn verstuurd !!!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan