Nimfx
Legacy Member
Hallo iedereen!
Ik verkoop mijn HP Pavilion dv6000. Wat scheelt er aan 't beestje? Scherm hangt er nog maar losjes aan (wonder boven wonder is er wel nog beeld!), backspacetoets is er ram vanaf, oplader is ook hemelen.
Voor de rest werkt hij eigenlijk nog, maar ik heb een nieuwe laptop, die nog aan elkaar hangt, en deze staat in de weg.
Iemand die er nog iets mee kan? Doe maar een bod! Indien er nadien geen bod meer komt, wordt er 24u na het laatste bod afgesloten.
EDIT: Liefst afhalen te Kortessem, indien verzending is dit geheel op kosten en risico van de koper & ofcourse na betaling!
Ik verkoop mijn HP Pavilion dv6000. Wat scheelt er aan 't beestje? Scherm hangt er nog maar losjes aan (wonder boven wonder is er wel nog beeld!), backspacetoets is er ram vanaf, oplader is ook hemelen.
Voor de rest werkt hij eigenlijk nog, maar ik heb een nieuwe laptop, die nog aan elkaar hangt, en deze staat in de weg.
Iemand die er nog iets mee kan? Doe maar een bod! Indien er nadien geen bod meer komt, wordt er 24u na het laatste bod afgesloten.
EDIT: Liefst afhalen te Kortessem, indien verzending is dit geheel op kosten en risico van de koper & ofcourse na betaling!