Archief - Intel E8600 - P5Q-E - EN9800GT - DDR2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kgribbe

Legacy Member
Door de aankoop van een ander systeem verkoop ik onderstaande hardware.

Alle onderdelen zijn nooit misbruikt/overclocked geweest en zijn in goede staat. Factuur van alle onderdelen nog aanwezig alsook de doos van het moederbord.

Alle prijzen zijn exclusief verzendkosten

moederbord: asus P5Q-E VERKOCHT EN VERZONDEN
Minimumprijs : €25
Meeneemprijs : €45
info: Asus P5Q-E prijzen | Core | Tweakers.net Pricewatch

processor: Intel 2 core E8600 3.33 Ghz Bod van 65€ door Gamer
Nieuwprijs : €274
Minimumprijs : €65
Meeneemprijs : €85
info: ALTERNATE - HARDWARE - Processoren (CPU) - Desktop - Socket 775 - Intel® Core 2 Duo E8600

gfx: asus EN9800GT Meeneembod geboden door 'Gamer'
Minimumprijs : €20
Meeneemprijs : €35
info: Asus EN9800GT TOP/HTDP/512MD3 prijzen | Core | Tweakers.net Pricewatch

ram: 5GB DDR2 (2x2GB + 1x1GB) corsair en kingston bod van 26€ door Gewoonjve
Minimumprijs : €25
Meeneemprijs : €35


BIEDEN SLUIT AF DONDERDAG om 21.00 ZODAT ALLES VRIJDAG KAN VERSTUURD WORDEN.

kgribbe

Legacy Member
nTFs zei:
Ik denk eerder dat hij een code/typenummer bedoeld voor de cpu..:)

woops :)

Intel '06 E8600
Intel Core Duo
SLB9L Malay
3.33ghz/6m/1333/06
q820a606

kgribbe

Legacy Member
klein overzicht:
moederbord: asus P5Q-E - meneemprijs BETA911
processor: Intel 2 core E8600 3.33 Ghz - geen bod
gfx: asus EN9800GT - meneemprijs Gamer
ram: 5GB DDR2 (2x2GB + 1x1GB) corsair - bod 25€ reavermaster

indien gewenst kan ik fotos nemen van de hardware

kgribbe

Legacy Member
genoteerd, donderdag avond om 21.00 sluit het bieden zodat alles vrijdag nog kan verzonden worden.

kgribbe

Legacy Member
Hungry® zei:
ik kan dat moeilijk geloven vandaar mijn vraag, toch zeker in combinatie met die cpu die mij mijn weten aan een hogere clock draait. Dit systeem draaide dus met een serieuze botlleneck op grond van het geheugen.
Ben je wel zeker? Ofwel zijn het losse onderdelen.

Hey

corsair: model VS2GB667D2
kingston: KVR667D2N5/2G (en1)

pc is indertijd door pc winkel in elkaar gestoken en draait perfect voor wow/cod4 en whatnot(niet echt een idee hoe zwaar en bottleneck de ram latjes zijn voor de cpu), het is maar in preparatie voor BF3 dat ik me een zwaarder systeem heb aangeschaft :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan