Archief - High end game pc!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jumperke123

Legacy Member
Bij deze Stel ik mijn high end setup te koop.
Reden. Overstap naar LanBox.
Ik heb alle dozen nog van de onderdelen.
Er zit nog minimum 1.5jaar garantie op de onderdelen.
Setup bestaat uit.
Corsair 800D
I7-950
Rampage 3 extreme.
Corsair H70
Corsair Dominator GT 2000mhz 3X2 gig CL7
GTX 580 Asus (Reference)
AX 1200watt voeding Corsair
4 fans Enermax cluster 120mm
2X OCZ vertex 2 120gig in raid 0
1X 1TB spinpoint F3 7200RPM
Samsung Dvd writer.

Minprijs 2000 euro.

Bijhorend.

3d scherm Acer Qbid en 3D nvidia kit. Zie topic

Mr.Hankey

Legacy Member
Wat is je min voor volgende onderdelen ?
*Rampage 3 ex
*GTX 580
*Corsair AX 1200
*1Tb spinpoint f3

mvg

jumperke123

Legacy Member
Voorlopig wacht ik nog even af. ik wil deze pc liefst in 1 deel verkopen.
Heb geen zin om extra geld te spenderen:) Dus het is verkopen en dezelfde dagen men andere onderdelen gaan halen:)

TiMoLoToV

Legacy Member
bedankt voor de info
bod blijft gelden tot anders gemeld (zolang het nog niet genoteerd is)

jumperke123

Legacy Member
PC is redelijk stil:p de kaart is stil.
De enermax clusters zijn weinig geluidsproducerend en van de H70 hoor je ook bijna niks

TiMoLoToV

Legacy Member
heb interesse in uw graka en voeding, laat maar iets weten als je toch in onderdelen verkoopt.

jumperke123

Legacy Member
enige idee van waarde van deze onderdelen......................................

Mr.Hankey

Legacy Member
Zoek de nieuw prijs op bij verschillende belgische pc sites; neem dan tussen de 50 en 75 procent van die nieuwprijs en dan hebt ge uw waarde ;) Hangt er natuurlijk wel wat vanaf, uw onderdelen lijken mij nog vrij nieuw en nieuwe onderdelen die een hoge nieuwprijs hebben moet ge natuurlijk nie aan 50 procent verkopen ;) En ge moet ook een beetje kijken naar de populariteit van de onderdelen, zo krijgt ge dienen gtx 580 zeker verkocht voor 380 euro. Of ga anders eens langs bij de prijsschatting... Ge kunt ook de mensen laten bieden tot dat men een bedrag bekomt dat u aanstaat.

Ter bevestiging; nog steeds intresse in
*Rampage 3 ex
*Corsair AX 1200
*1Tb spinpoint f3

mvg

jumperke123

Legacy Member
het was sarcastisch bedoeld hankey:) ik weet wat deze waard onderdelen waard zijn^^ en ik vind dat dit topsysteem zijn prijs waard is.

bladeken

Legacy Member
doe je geen vertex apart weg ? systeem is perfect te verkopen met 1 ssd

Mr.Hankey

Legacy Member
jumperke123 zei:
het was sarcastisch bedoeld hankey:) ik weet wat deze waard onderdelen waard zijn^^ en ik vind dat dit topsysteem zijn prijs waard is.

Damn, FAIL... :p Had niet goed gelezen.

Free up
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan