jumperke123
Legacy Member
Bij deze Stel ik mijn high end setup te koop.
Reden. Overstap naar LanBox.
Ik heb alle dozen nog van de onderdelen.
Er zit nog minimum 1.5jaar garantie op de onderdelen.
Setup bestaat uit.
Corsair 800D
I7-950
Rampage 3 extreme.
Corsair H70
Corsair Dominator GT 2000mhz 3X2 gig CL7
GTX 580 Asus (Reference)
AX 1200watt voeding Corsair
4 fans Enermax cluster 120mm
2X OCZ vertex 2 120gig in raid 0
1X 1TB spinpoint F3 7200RPM
Samsung Dvd writer.
Minprijs 2000 euro.
Bijhorend.
3d scherm Acer Qbid en 3D nvidia kit. Zie topic
Reden. Overstap naar LanBox.
Ik heb alle dozen nog van de onderdelen.
Er zit nog minimum 1.5jaar garantie op de onderdelen.
Setup bestaat uit.
Corsair 800D
I7-950
Rampage 3 extreme.
Corsair H70
Corsair Dominator GT 2000mhz 3X2 gig CL7
GTX 580 Asus (Reference)
AX 1200watt voeding Corsair
4 fans Enermax cluster 120mm
2X OCZ vertex 2 120gig in raid 0
1X 1TB spinpoint F3 7200RPM
Samsung Dvd writer.
Minprijs 2000 euro.
Bijhorend.
3d scherm Acer Qbid en 3D nvidia kit. Zie topic
Dus het is verkopen en dezelfde dagen men andere onderdelen gaan halen
de kaart is stil.
Hangt er natuurlijk wel wat vanaf, uw onderdelen lijken mij nog vrij nieuw en nieuwe onderdelen die een hoge nieuwprijs hebben moet ge natuurlijk nie aan 50 procent verkopen