Moonbaby
Legacy Member
Bij deze:
Een Corsair H50 CPU cooler (Socket 775/1366)
Volledig met factuur/doos. (26/12/2009)
Let op: De schroeven om de Fan aan de Radiator te hangen zijn er NIET bij.
Ik loste dit op met Stripkes/colsonbandjes wat goed werkt. (weet de juiste nederlandse naam hier niet van
) Reden van verkoop: nieuwe I5 2600K waar deze dus niet op past 
1x2GB DDR2 Corsair XMS2 800Mhz RAM (los)
Reden van verkoop: Nieuw DDR3 Moederbord
Gelieve serieus te bieden.
Ik geef een afsluitdatum bij wat mij een goed bod lijkt.
De 24u Snipe-regel word hier natuurlijk ook toegepast
mvg,
Bram.
Een Corsair H50 CPU cooler (Socket 775/1366)
Volledig met factuur/doos. (26/12/2009)
Let op: De schroeven om de Fan aan de Radiator te hangen zijn er NIET bij.
Ik loste dit op met Stripkes/colsonbandjes wat goed werkt. (weet de juiste nederlandse naam hier niet van
) Reden van verkoop: nieuwe I5 2600K waar deze dus niet op past 
1x2GB DDR2 Corsair XMS2 800Mhz RAM (los)
Reden van verkoop: Nieuw DDR3 Moederbord
Gelieve serieus te bieden.
Ik geef een afsluitdatum bij wat mij een goed bod lijkt.
De 24u Snipe-regel word hier natuurlijk ook toegepast

mvg,
Bram.