Blord
Legacy Member
Wegens upgrade naar een 460GTX verkoop ik de EVGA 260GTX 192sh. 896MB videokaart. De kaart werkt perfect.
Er zit een Arctic Accelero Xtreme GTX280 koeler op waardoor de kaart extra goed koelt en zeer stil is. De originele koeler zit erbij en ook de CD-ROM's, molex-PCI-E adapters.
Aangekocht in april 2009 met een afleverbon.
De prijs is 80euro.
Er zit een Arctic Accelero Xtreme GTX280 koeler op waardoor de kaart extra goed koelt en zeer stil is. De originele koeler zit erbij en ook de CD-ROM's, molex-PCI-E adapters.
Aangekocht in april 2009 met een afleverbon.
De prijs is 80euro.
ben zelf van leopoldsburg