Archief - Dell Latitude D820

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gillegun

Legacy Member
Hierbij aangeboden een Dell Latitude D820 in zeer goede staat

Scherm: 15,4 inch (33cm x 21.5cm) (max resolutie: 1280x800) (geen krassen op scherm, ook geen dode pixels)

CPU: Intel Core Duo T2300E (2x1.66Ghz, 2MB L2-cache)
Mainboard chipset: Intel Calistoga GM i945GM
GPU: onboard Intel GMA 950 (gpu clock: 250mhz, 224mb videogeheugen)
RAM: 2*1GB DDR2 PC2-6400 (draait wel maar op PC2-5300-667MHz vanwege beperking chipset, maar werkt wel perfect)
HD: 80Gigabyte Serial Ata, 8mb buffer, 7200rpm
ODD: DVDRW
netwerkkaart: Intel Pro Wireless 3945ABG(+Wifi), Broadcom NetXtreme Gigabit Ethernet Controller
Modem: Broadcom BCM V.90 56K modem
batterij: spiksplinter nieuwe 73,3Wh batterij (komt met 90Wh oplader)

Wordt momenteel WinXp op gedraait, om aan te kunnen tonen dat de laptop wel degelijk werkt, maar wordt verkocht zonder besturingssysteem

(geen bon of doos,... aanwezig)

minimum prijs laptop : 150 euro exclusief verzending (biedingen onder deze prijs worden genegeerd)
meeneemprijs: 200 euro inclusief verzendingskosten (+ gratis PRO1X docking station twv ongeveer 120- 150 euro)

link hieronder is van docking station:

ORIGIN STORAGE Dell PR01X - Poortreplicator : Accessoires voor laptops | Dell België

foto's laptop:

293hpvd.jpg

znlzb6.jpg

2l9moeb.jpg

fcive1.jpg

13yh2ea.jpg

2mr749h.jpg

15x4qs9.jpg


(ps: staat ook op tweedehands.be)

longpatje

Legacy Member
successor zei:
Zit er een licentie onderaan de laptop ?

Wordt momenteel WinXp op gedraait, om aan te kunnen tonen dat de laptop wel degelijk werkt, maar wordt verkocht zonder besturingssysteem

successor

Legacy Member
als ik het dan goed begrijp zit er dan geen enkele licentie onderaan de laptop ?

Zitaki

Legacy Member
Is de laptop ooit geopend om onderdelen te vervangen of te upgraden?
Geen licentie?

m1st3r

Legacy Member
75 eu excl voor laptop. Om te beginnen, zie maar wat je ermee wilt doen, free up anders.

gillegun

Legacy Member
gelieve rekening te houden met minimum prijs dat ik er voor wil...

er hangt idd geen licentie aan, en er staat momenteel winxp op om aan te tonen dat de laptop werkt.
de laptop is open gedaan, om het ram geheugen te verwisselen naar grotere capaciteit.

minimum prijs verlaagd naar 150 euro exclusief verzendingskosten

successor

Legacy Member
gillegun zei:
gelieve rekening te houden met minimum prijs dat ik er voor wil...

er hangt idd geen licentie aan, en er staat momenteel winxp op om aan te tonen dat de laptop werkt.
de laptop is open gedaan, om het ram geheugen te verwisselen naar grotere capaciteit.

minimum prijs verlaagd naar 150 euro exclusief verzendingskosten

Als ik mij niet vergis was die minimumprijs al 150 excl, dus ik snap niet echt wat er hier gewijzigd is ?

gillegun

Legacy Member
successor zei:
Als ik mij niet vergis was die minimumprijs al 150 excl, dus ik snap niet echt wat er hier gewijzigd is ?

de minimum prijs was oorspronkelijk 180 euro exclusief

hansje2003

Legacy Member
Ruilen tegen Archos 10.1 internet tablet 16Gb?

indien niet, free (h)up

gillegun

Legacy Member
hansje2003 zei:
Ruilen tegen Archos 10.1 internet tablet 16Gb?

indien niet, free (h)up

helaas ken ik niets van tablets, maar ziet er wel tof uit.. wat kan je hiermee zo allemaal mee doen?

en is ie compleet? en zonder problemen of krassen of dergelijke

hansje2003

Legacy Member
gillegun zei:
helaas ken ik niets van tablets, maar ziet er wel tof uit.. wat kan je hiermee zo allemaal mee doen?

en is ie compleet? en zonder problemen of krassen of dergelijke

Toestel is compleet, zonder krassen of problemen.
Je kan hem gebruiken om te internetten, mailen, foto's en films bekijken, spellekes, ... een beetje vergelijkbaar met een Ipad, zie één van de voorbeelden op youtube: Klik
Batterij gaat uren mee zelfs met Wifi, heb hem de voorbije weken mee gedaan op vakantie, maar ik vrees dat hij hier toch maar zal liggen niks te doen.
Heb liever een laptopke om de kids te laten spelen.

Mvg,
Hans

gillegun

Legacy Member
hansje2003 zei:
Toestel is compleet, zonder krassen of problemen.
Je kan hem gebruiken om te internetten, mailen, foto's en films bekijken, spellekes, ... een beetje vergelijkbaar met een Ipad, zie één van de voorbeelden op youtube: Klik
Batterij gaat uren mee zelfs met Wifi, heb hem de voorbije weken mee gedaan op vakantie, maar ik vrees dat hij hier toch maar zal liggen niks te doen.
Heb liever een laptopke om de kids te laten spelen.

Mvg,
Hans

hmm nog niet volledig overtuigd, zal straks wat meer opzoekingswerk doen omtrent deze tablet.

hou oud is deze tablet?
mvg

Gillegun

hansje2003

Legacy Member
gillegun zei:
hmm nog niet volledig overtuigd, zal straks wat meer opzoekingswerk doen omtrent deze tablet.

hou oud is deze tablet?
mvg

Gillegun

zal eens de faktuur zoeken, ik schat ongeveer 9 maanden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan