Archief - cpu + mobo + ram + HD audiocard

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Reborn

Legacy Member
Hey

- E6600 30 excl zonder cooler, met aftermarket cooler arctic freezer 7 pro rev2 40 excl
- Asus P5E mobo compleet met doos en al de shit die erbij komt 30 excl
- 4 GB DDR2 RAM 45 excl totaal voor ram
OCZ 2 X 1 GB PC2 9200 1150 mhz FlexXLC Edition OCZ DDR2 PC2-9200 FlexXLC Edition *EOL - OCZ geen standaard ram zoals ge ziet 30 excl
Hynix 2 x 1 GB PC2 5300U 667 mhz 15 excl
- SupremeFX II 7.1 HD audiokaart 20 excl

Da zijn meeneemprijzen. Geen afsluitdatum. Pakket verkoop heeft voorrang.

Meeneemprijs voor alles (pakket) zonder cpu cooler 90 euro excl met cpu cooler 100 excl. Bovendien krijg je gratis een 7300GS 256 MB PCI-E graka erbij indien je het volledige pakket koopt. Een koopje dus.

Ook te koop in vriendenkring.

Grtz

Reborn

Legacy Member
Vomli zei:
Welk type is de 4 GB DDR2 RAM?
DDR2-800 of DDR2-1066?

Het staat er toch bij?

OCZ 2 X 1 GB PC2 9200 1150 mhz FlexXLC Edition OCZ DDR2 PC2-9200 FlexXLC Edition *EOL - OCZ geen standaard ram zoals ge ziet 30 excl
Hynix 2 x 1 GB PC2 5300U 667 mhz 15 excl

EpilEpic

Legacy Member
10 voor de geluidskaart
14 met kiala of kan mss worden afgehaald naargelang de plek in antwerpen :)

Hungry®

Legacy Member
heb je alles getest op deugdelijkheid? Ik zie dat je geen koeler hebt voor de cpu.

Reborn

Legacy Member
Hungry® zei:
heb je alles getest op deugdelijkheid? Ik zie dat je geen koeler hebt voor de cpu.

Komt van een werkend systeem, ik heb paar dagen geleden een nieuw systeem gekocht (upgrade) dus heeft heel de tijd gewerkt tot paar dagen geleden, alles staat nog op het mobo, de cpu met een aftermarket cooler arctic freezer 7 pro rev2 (de reden waarom ik da er ni bij heb vermeld is omda ik echt niet de cpu met die cooler voor 30 euro ga verkopen, maw ik ga die cooler zelf bijhouden), de ram steken er nog in, maw een kant en klare systeempje, ik zal mss overwegen om die aftermarket cooler erbij te verkopen indien men wat meer ervoor zal geven, laten we zeggen 40 euro excl met de cooler erbij lijkt me een eerlijke prijs.

Ik blijf erbij 90 euro voor alles zonder cooler of met cooler 100 excl is meer dan een eerlijke prijs, imo een koopje, alles is kant en klaar, ready to go, gewoon in een case steken en klaar is kees. De graka krijgt men er gratis erbij, dan heb je een compleet systeem.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan