a168441
Legacy Member
Hierbij verkoop ik mijn Pc/server case.
Verkeerd in nieuwstaat (juist een paar kleine krasjes aan de bovenkant v/d case)
De case heeft altijd gediend als thuis server case en is voorzien van 3x 4 in 3 module van coolermaster met stille 12cm fan!
Foto:
Foto is niet zelf getrokken foto's kunnen op aanvraag genomen worden!
Nieuwprijs in de tijd weet ik niet meer juist maar was tamelijk veel (150-200€) dacht ik
Start: 55€
Meeneem: komt later nog!
Verkeerd in nieuwstaat (juist een paar kleine krasjes aan de bovenkant v/d case)
De case heeft altijd gediend als thuis server case en is voorzien van 3x 4 in 3 module van coolermaster met stille 12cm fan!
Foto:
Foto is niet zelf getrokken foto's kunnen op aanvraag genomen worden!
Nieuwprijs in de tijd weet ik niet meer juist maar was tamelijk veel (150-200€) dacht ik
Start: 55€
Meeneem: komt later nog!

