Archief - BTO 17CL35

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gille

Legacy Member
Ik zou mijn huidige BTO 17CL35 willen ruilen voor een kleiner model (13"-ish). Fantastische laptop (en zeker geschikt voor gamen) maar net iets te groot om iedere dag mee te sleuren naar school. Specs spreken voor zichzelf:

17.3 inch FULL HD LED - Ultra High Contrast Glare, 1920x1080
Processor Core i7-2630QM (2Ghz, 6Mb cache)
NVIDIA® GeForce® GT555m 2Gb GDDR3 + Optimus Technologie
2 x 4Gb Corsair eXtreme DDR3-1333Mhz
Harddisk 500Gb 7200rpm 16Mb cache
Accu 9Cell 5600mA batterij (Hi-CAP) 25% meer werktijd

Licht gewijzigde specs en foto's kan je hier vinden (processor is anders, al de rest gelijk gebleven op het eerste zicht): Link!

Enkel interesse in een ruil met een lichtere/kleinere laptop :) Liefst afspreken in Gent zodat er geen discussies zijn mocht er een ongeluk gebeuren door verzending :p

Als je toch wil bieden, wil ik er min. 730€ voor.

Er komt gratis een laptoptas t.w.v. €40 bij (aangekocht in Fnac).

gille

Legacy Member
Liefst specs dan? :p

Een netbook met opleg mag ook, maar moet dan wel HDMI hebben (en 1920x1080 op externe monitor ondersteunen).

gille

Legacy Member
Mja sorry, nee :) Ik zoek eerder een draagbaardere laptop. Moest ik geen andere voorstellen krijgen, wil ik het eventueel wel eens overwegen ;) Die laptop is de 15" versie van mijn huidige :p

kenaney

Legacy Member
heb een dell studio 1555 staan (een 15.6 inch led scherm)

interesse in ruil met deze?

gille

Legacy Member
kenaney zei:
heb een dell studio 1555 staan (een 15.6 inch led scherm)

interesse in ruil met deze?

Eventueel... Maar (again) zonder specs kan ik daar geen antwoord op geven he... :p

kenaney

Legacy Member
-2 megapixel webcam
-160 gb hd
-4gb ram (upgrade gedaan, origineel 4gb)
-intel hd graphics
-6cell battery
-pentium dualcore t4300
-15.6 inch scherm
-een stevige tas derbij
garantie is juist verlopen (09/10/2009)

doos en al derbij

gille

Legacy Member
Liefst, maar die laptop is echt wel al hopeloos verouderd toch hoor :D n/o

kenaney

Legacy Member
gille zei:
Liefst, maar die laptop is echt wel al hopeloos verouderd toch hoor :D n/o

bedankt voor uwen compliment over men laptopken, doet zen werk al goe genoeg jaar of twee meer zoek ik er niet achter :P

succes met het verkoop

gille

Legacy Member
Sorry, wou u niet beledigen ofzo hoor :) Maar qua processor & graphics enzo is het niet echt meer de nieuwste (toch niet in vergelijking met mijn huidige laptop). Ik gebruik nogal vaak Photoshop e.d. en daarvoor zou die laptop nogal vaak in 'overdrive' moeten gaan, denk ik :)

Iphigeneia

Legacy Member
gille zei:
Sorry, wou u niet beledigen ofzo hoor :) Maar qua processor & graphics enzo is het niet echt meer de nieuwste (toch niet in vergelijking met mijn huidige laptop). Ik gebruik nogal vaak Photoshop e.d. en daarvoor zou die laptop nogal vaak in 'overdrive' moeten gaan, denk ik :)

Wat zoekt u dan wel? Want je geeft ook aan om een netbook te ruilen... er is geen enkele netbook die zijn laptop evenaard in cpu en graka :p

gille

Legacy Member
Iphigeneia zei:
Wat zoekt u dan wel? Want je geeft ook aan om een netbook te ruilen... er is geen enkele netbook die zijn laptop evenaard in cpu en graka :p
Ik zoek ofwel een iets lichtere (van gewicht) laptop (maar dus niet zo groot/zwaar als een 17") die 'krachtig' is ofwel een lichte (< 2kg) netbook (zowel op vlak van performance als gewicht) met opleg (zodat ik mij nog een mini-itx pc kan kopen voor thuisgebruik) :)

kenaney

Legacy Member
heb vorig week een acer 3810T verkocht, twas een 13.1 inch met dual graphics (intel en ati hd 4555) en alsook een dualcore

damn had maar nog een weekske gewacht
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan