Archief - Asus EEE 1000HE Black

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TRiSS

Legacy Member
Te koop:

tweedehands Asus EEE 1000HE.
FOTO'S: Index of /1000HE
(op de foto lijkt de laptop wat gekrast, maar dat is voornamelijk door de flash, in't echt zie je daar niks van op wat lichte gebruikssporen na)

't is de zwarte versie, maar zoals je kan zien op de foto's hangt er een soort van "traanplaat" sticker op - die is echter volledig verwijderbaar zonder lijmresten. Laptop is steeds goed verzorgd geweest, niet-rokersomgeving, werkt volledig, is +- 2 jaar oud.

Toestel komt compleet met doos en factuur (nog +- 1 maand garantie), voeding, manuals, restore cd's, etc. Er zit een hoes bij (die was inbegrepen), en je krijgt ook de sleeve met handvat/voorzak die ik extra gekocht heb, alsook een Samsung usb DVD+-RW. Toestel is geupgrade naar 2 gb ram (standaard 1 gb).
De harddisk is gewiped en is geherinstalleerd dmv de bijgeleverde installatiecd.

specs:
Processor
Intel Atom N280
Memory
2GB DDR2 667 SDRAM
Display Size and Resolution
10 inches, 1024x600
Chipset
Intel 945GSE, GMA 950
WLAN
WLAN 802.11b/g/n
LAN
1 10/100
Harddisk
160GB
USB 2.0 Ports
3
Bluetooth
Yes
Audio Ports
microphone In, headphones out
Webcam
1.3M Pixel
Operating System
Microsoft Windows XP Home

+extra sleeve
+USB dvd+-RW drive


afhalen kan in Edegem of Zwijnaarde (Gent), als je locatie daar in de buurt is of in de buurt van de E17 Antwerpen-Gent wil ik hem ook brengen.

Startprijs: 100€
Meeneemprijs: 150€

bieden wordt afgesloten vrijdag (24/6) om 20:30 uur, verlenging van een uur voor elk bod in het laatste uur voor afsluiten.

TRiSS

Legacy Member
masterboy zei:
Hoelang gaat de batterij nog mee?

Hey, niet gecheckt, maar ik zal hem straks als ik thuis kom eens starten om na te kijken - maar ik dacht nog wel een uur of 6-7 (origineel was 9-9.5 uur).

Ik laat je nog een concreter getal weten!

TRiSS

Legacy Member
TRiSS zei:
Hey, niet gecheckt, maar ik zal hem straks als ik thuis kom eens starten om na te kijken - maar ik dacht nog wel een uur of 6-7 (origineel was 9-9.5 uur).

Ik laat je nog een concreter getal weten!

Net gecheckt, batterijtijd is 6:30

TRiSS

Legacy Member
80-85 vind ik te laag, niet genoteerd. Ik wil liefst verkopen, niet ruilen, tenzij er iemand een 120 gb vertex3 ssd of gelijkwaardig voor over heeft ;)

TRiSS

Legacy Member
Amphiprion zei:
rulen voor IDE hardiskjes? indien niet bod van 95 euro

IDE kan ik niks mee doen, en ik ben zowiezo niet op zoek naar gewone harddisks.

Maak van je bod 100 afgehaald en ik noteer het.

TRiSS

Legacy Member
Amphiprion zei:
Wanneer sluit je af?

volgende zondag, 12 uur (moet zaterdag werken, anders had ik dan afgesloten), met een verlenging van een uur voor elk bod gemaakt in het laatste uur voor afsluiten.

TRiSS

Legacy Member
voor alle duidelijkheid, einddatum is 26/6 12:00 (behoudens dus verlenging met 1 uur bij elk bod in laatste uur voor afsluit), niet vandaag!

Amphiprion zei:
Sorry , ik trek mijn bod terug.

buy&sell-regels zei:
4.) Bieden is kopen , tenzij er verborgen gebreken zijn.
Denk eens na voor je biedt: eerst biedt je 120€, dat je dan wijzigt in een ruil voor ik hem kan noteren (tot daar aan toe, en ja, ik heb de mail van de postnotificatie nog), en nu wil je een genoteerd bod intrekken waar drie posts over onderhandeld is... zonder opgaaf van reden, en tegelijk zit je op de b&s te solliciteren naar een macbook: https://www.beyondgaming.be/archive/gezocht.51/goedkoope-macbook.799920

Dat je bijvoorbeeld geen netbook wil kopen is je goede recht, maar bedenk dat dan aub VOOR je biedt, en hou de mensen niet aan het lijntje!

Degush

Legacy Member
90 €
Weet nog niet of afhaling mogelijk is, normaal wel.
Zoniet, dan excl.

Let op: bod is onder voorbehoud (ivm vervoer)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan