Archief - 2x ATI R5770-PMD1G

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FuLcRuM

Legacy Member
Beide kaartjes hebben enkele maanden in Crossfire in mijn systeem gewerkt.
Moeten weg wegens aankoop GTX580.

Enkele maanden oud. Dus nog in garantie (moet de factuur laten opzoeken in mijn boekhouding).


Technische Specificaties
Videochip Radeon HD5770
Videochip snelheid 850MHz
Geheugengrootte 1GB
Geheugen Type (videokaarten) GDDR5
Geheugen Snelheid 4,8GHz
Geheugen Bandbreedte 128 bit
Interfaces
Card Interface (Video) PCI-e 2.x 16x
Video uit Display Port, DVI-I, HDMI
Koeling Actieve koeling
Bijzonderheden 80mm-fan
Ondersteuning
Link Interface ATi Crossfire
DirectX Ondersteuning 11
OpenGL Ondersteuning 3.2
DRM Ondersteuning HDCP

Minimumprijs per kaart: € 60,00
Meeneemprijs per kaart: € 80,00

Minimumprijs voor beide: € 100,00
Meeneemprijs voor beide: € 140,00

Alle prijzen zijn exclusief verzendkosten.
Verzending:
Bpost (Taxipost 24h) € 4,50
Levering omgeving Willebroek - Dendermonde - Zemst: € 10,00
Afhaling Willebroek

reavermaster

Legacy Member
heb je soms foto van het design van de kaart? Van welk merk is de kaart juist (link)?

FuLcRuM

Legacy Member
Thread even uit het oog verloren.

gryptic: als er tegen vanavond 20u niemand meer gaat bieden, zijn ze voor jou

gryptic

Legacy Member
ben op een pm aan het wachten nog niets gekregen maar ze zouden normaal voor mij zijn.

FuLcRuM

Legacy Member
Ik kom morgen terug van de kust (verlengd hemelvaartweekend you know) en ik stuur u dus in de loop van morgen een pm!

gryptic

Legacy Member
na 10 dagen wachten op antwoord en info heb ik besloten de kaarten niet meer te namen je bent gisteren online geweest en je hebt men pm niet beantwoord... bij deze trek ik men bot dan ook in heb geen zin meer om te wachten.

forcas

Legacy Member
anders neem ik het bod over en kom ze afhalen als het niet te lang duurd :)

FuLcRuM

Legacy Member
gryptic zei:
na 10 dagen wachten op antwoord en info heb ik besloten de kaarten niet meer te namen je bent gisteren online geweest en je hebt men pm niet beantwoord... bij deze trek ik men bot dan ook in heb geen zin meer om te wachten.

Ik ben dan ook niet alle dagen online... Soit, spijtig

forcas zei:
anders neem ik het bod over en kom ze afhalen als het niet te lang duurd :)

Ja, PM onderweg.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan