Archief - 2.5inch Laptop Sata HDDs

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zer0CooL

Legacy Member
Deze worden al enige tijd niet meer gebruikt, zojuist allen getest met HD tune (extended test) en allemaal 100% healthy bevonden. 0,0% bad sectors.
Ze zijn per stuk te verkrijgen, al heb ik natuurlijk liever dat iemand ze allemaal neemt ;)
Ik doe niet aan verzending. Liefst ophalen te 2018 Antwerpen, of voor een klein extraatje kan ik wel komen leveren in regio brussel, aalst, oostende, antwerpen.
Bieden kan tot Maandag 31/08 19:00 (of 24u na de laatste bieding, als dit later is)

1) Seagate Momentus 7200.1 80GB
- Minimumprijs : 2Euro
- Huidig hoogste bod : N/A

2) Seagate Momentus 5400.4 250GB
- Minimumprijs : 10 Euro
- Huidig hoogste bod : N/A

3) Seagate Momentus 7200.4 500GB
- Minimumprijs : 15 Euro
- Huidig hoogste bod : N/A

4) Seagate Momentus Thin 500GB
- Minimumprijs : 15 Euro
- Huidig hoogste bod : N/A

5) Western Digital Scorpio Black 320 GB
- Minimumprijs : 12 Euro
- Huidig hoogste bod : N/A

6) Samsung Spinpoint HM250JI 250GB
- Minimumprijs : 10 Euro
- Huidig hoogste bod : N/A

jobtoerist

Legacy Member
Kan ik ze allemaal voor 50€ deze weekend afhalen?

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Zer0CooL

Legacy Member
Sorry, ik ben heel dit weekend niet thuis. Als je er 55 van maakt, wil ik je bod noteren, maar de veiling loopt dus wel tot Maandag.

Zer0CooL

Legacy Member
dus voorlopig hoogste bod : 55€ voor het pakket @ jobtourist
Bieden kan tot Maandag 31/08 19:00 (of 24u na de laatste bieding, als dit later is)

jobtoerist

Legacy Member
Zou ik eventueel maandagavond kunnen langskomen,? Want nadien vertrek ik op vakantie...
Anders deze vrijdag nog.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Zer0CooL

Legacy Member
Als jij het hoogste bod hebt, mag je maandagavond langskomen, geen probleem (eventueel kan ik ze ook bij jou komen leveren, ik werk in Brussel (Sint-Agatha-Berchem namelijk)

masterboy

Legacy Member
kan je mij even helpen:
Er staat toch:
Bieden kan tot Maandag 31/08 19:00 (of 24u na de laatste bieding, als dit later is)

Ik denk dat de bieding tot maandag 31/08 - 19 uur was ?
Graag hier even duidelijkheid a.u.b.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan