Archief - Welke iPhone-apps raad jij aan?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

camino

Legacy Member
forumnaar zei:
Ik heb via iTunes zonet TomTom Benelux gekocht voor mijn iPhone 4. Als ik die nu gebruik tijdens het autorijden, gebruikt die dan zoals een gewoon GPS toestel alleen het GPS signaal of gebruikt mijn iPhone 4 ook data via de 3G verbinding???

Hopelijk kan iemand verduidelijken :)
alvast bedankt!

Het verbruikt alleen data (maar dat is bijzonder weinig dan) als je die flitspaalmelding en die traffic meldingen aanschaft (ik doe dat altijd, beetje duur maar als je een gps regelmatig gebruikt vind ik het wel beetje zijn geld waard).

joske069

Legacy Member
cineXplayer, elk formaat van film op je iphone/ipad zonder converteren naar mp4.. 1.59euro op iphone en 3.99euro op ipap. zijn geld meer dan waard!

camino

Legacy Member
joske069 zei:
cineXplayer, elk formaat van film op je iphone/ipad zonder converteren naar mp4.. 1.59euro op iphone en 3.99euro op ipap. zijn geld meer dan waard!

AV player vind ik persoonlijk de beste die ik al gehad heb.
Bij cinexplayer had ik soms problemen, formaat die nie afspeeld of het beeld stokte enz....Hangt er beetje vanaf, tis nu al lang geleden ik deze nog eens getest heb, updates kunnen voor veel verbetering zorgen :).
Laat eens weten hoe deze reageerd op mkv bestanden en op 720-1080p films.

camino

Legacy Member
http://i.imgur.com/hjWoE.jpg

Bij deze staat er je de sms berichten niet moet betalen, alleen vanaf de moment je start en stop duwt

Tmoet ook weer lukken dat ze in Gent niet mee zijn, tis net daar dat ik altijd kom.

Blofeld

Legacy Member
Iemand nog goeie tips voor zo een "Start to run"-app? Kdacht aan RunKeeper?

Liefst gratis en niet zo dat de eerste 2 lessen gratis zijn en daarna te betalen.

En qua muziek, heb voorlopig geen muziek staan op mijn Iphone, wel enkel de Radio Soulwax-app. Kan ik die daarin integreren?

Lemme

Legacy Member
Blofeld zei:
Iemand nog goeie tips voor zo een "Start to run"-app? Kdacht aan RunKeeper?

Liefst gratis en niet zo dat de eerste 2 lessen gratis zijn en daarna te betalen.

En qua muziek, heb voorlopig geen muziek staan op mijn Iphone, wel enkel de Radio Soulwax-app. Kan ik die daarin integreren?

Runkeeper houdt enkel uw afgelegde traject af. Dus daar zitten geen lessen in die je helpen met opbouwen.

Therapy

Legacy Member
Ik heb 5K runner ooit gedownload toen da gratis was. Das iets gelijk s2r. Bestaat ook een gratis versie van, weet wel niet wat daar minder aan is.

WilliaM

Legacy Member
Bestaat er een app die kan zien hoeveel km's je gestapt hebt?

Hm mss wat verduidelijken. Ik moet redelijk veel heen en weer lopen op mijn werk en ik vroeg mij af hoeveel km's ik dagelijks afleg op mijn werk. Bestaat er een app hiervoor? Google helpt me niet echt :s.

Selderijstok

Legacy Member
Blofeld zei:
Iemand nog goeie tips voor zo een "Start to run"-app? Kdacht aan RunKeeper?

Liefst gratis en niet zo dat de eerste 2 lessen gratis zijn en daarna te betalen.

En qua muziek, heb voorlopig geen muziek staan op mijn Iphone, wel enkel de Radio Soulwax-app. Kan ik die daarin integreren?

Ik gebruik MapMyRun, niet echt met lessen maar je kan wel een indicatie krijgen van je snelheid/calorieverbruik etc...en probeer dan gewoon beter te doen bij je volgende sportprestatie :p

Bouver

Legacy Member
Bestaat er een app die op een kaartje weergeeft waar je overal geweest bent?

Zoiets dus:
28iavyu.png

Th1x4nG

Legacy Member
Bouver zei:
Bestaat er een app die op een kaartje weergeeft waar je overal geweest bent?

Zoiets dus:
28iavyu.png

Locatiegeschiedenis aanzetten in Google Latitude, dan hebt ge exact dat kaartje
Edit: Of is dat Android only mss

armutye

Legacy Member
Smart office 2 is momenteel gratis, normaal 7,99€.
Bron: iphoneclub
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan