Archief - Welke iPhone-apps raad jij aan?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

camino

Legacy Member
Duckchick zei:
Is het de moeite om iPhoto voor een iPhone 4 te kopen? (heb ook iPad, maar daar blijkt ie niet op te werken, of zie ik dat verkeerd..)

Heb je de update gedaan?
Iphoto werkt alleen als je de nieuwe ios versie opzet.

Implar

Legacy Member
Voor iPhoto heb je een iPad 2 nodig (of de nieuwe ofc).

Ik vind dat hij zowel op mijn iPhone 4 als iPad 2 aan de trage kant loopt. Ik heb hem vooral gekocht om op de nieuwe iPad te gebruiken, dus ik ben benieuwd hoe de snelheid daarop is.

Farmstera

Legacy Member
Vandaag enkele namco games voor spotprijs zoals time crisis, ridge racer, pacman, ace combat, ect :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Zero Grav

Legacy Member
Implar zei:
Voor iPhoto heb je een iPad 2 nodig (of de nieuwe ofc).

Ik hoor net dat dat heel gemakkelijk te omzeilen is als ge de iPhone Configuration Utility afhaalt. Gewoon de IPA met iTunes downloaden in plaats van op de iPad en dan via dia Configuration Utility installeren, gaat ook met iMovie.

camino

Legacy Member
Photosms; als je naar mensen een foto stuurd maar geen imessage/iPhone hebben ben je bij de meeste providers 0,25 cent kwijt per foto die je doorstuurd. Ook gebeurt het soms dat mensen geen smartphone hebben maar toch in staat zijn om bepaalde foto's die ze toegestuurd krijgen toch kunnen bekijken/openen en dan heb je mensen die wel een smartphone hebben maar nog bv geen whatsapp hebben of niet willen opzetten of geen data hebben enz... Welnu, met deze app kun je je foto doorsturen en deze zet de foto automatisch via een link om, lekker handig vind ik.
Uiteraard kan je dit ook wel via de app droplr en/of imgurupload doen maar daarvoor moet je al iets meer verrichtingen voor uitvoeren + deze apps meer voor op sites als deze bedoeld zijn om een foto te plaatsen.

Secretsms; dit is een app die anderen ook moeten staan hebben. Het gebeurt wel eens dat je berichten krijgt die prive zijn maarja, dat verschijnt op je voorscherm, iedereen kan dit op dat moment ook lezen (ook al zijn het hun zaken niet en bedoelen ze het wel goed om je te laten wete van ge hebt ne sms gekregen).
Wie toch meer op safe wil spelen en zeker op bepaalde momenten dit niet wil tegen komen is dit een goeie app voor.

Coco loco en jump out; alweer zo'n 2 verslavende games ;). Inspiratie halen ze allemaal van angry birds en wheres my water enz... Neemt niet weg het leuke games zijn, de manier is toch weer iets anders en dat maakt het er net leuk om.

Itelemeter; een app die nie van telenet is maar je wel kan zien hoeveel je verbruikt hebt, handig.

warhawk

Legacy Member
na 3 customer support mails verstuurd te hebben, werkt mn tapped out weer. yay!
mn nick is karpaxx

Fir3wulf

Legacy Member
hier nie, blijft opnieuw starten en als ik ingelogd geraak op demijne heb ik nog altijd 2 apus en kan ik de kwik e nie verplaatse

Selderijstok

Legacy Member
firewulf1 zei:
hier nie, blijft opnieuw starten en als ik ingelogd geraak op demijne heb ik nog altijd 2 apus en kan ik de kwik e nie verplaatse

Tzit echt raar in elkaar :p ik ga van lvl 8 terug naar 5, dan doe ik tot 9 en ben ik terug 7. Ik kan geen vrienden bezoeken, dan weer wel :crazy:

Lemme

Legacy Member
Het is/was echt een leuk spel maar omdat het feit zo onafgewerkt is, verpest het helemaal.
Eerst de connectieproblemen, en nu is ineens heel mijn dorp overhoop gegooid. Het staat vol stukken straat, water,... dat ik er niet zelf heb gezet, mijn ventjes lopen ineens door huizen waardoor ik ze soms niet vind, ik moet missies opnieuw doen, het spel crasht nu als ik een straat, pavement of water wil aanleggen, de helft van mijn geld is weg,...

Daarboven komt nog eens dat het veel te traag gaat (ik ben lvl 14 en zit nog altijd aan missies van level 11 omdat je maar 1 hoofdmissie tegelijk kan doen) en dat je echt belachelijk weinig donuts krijgt. 1 of 2 per level dat je stijgt, da's al. Dus je wordt echt verplicht van er bij te kopen als je iets sneller wilt gaan en vooral als je die speciale gebouwen wilt zetten.

Het had echt een topgame kunnen zijn, maar EA is er volledig in geslaagd dit spel te verpesten.

SHFT

Legacy Member
Ik had uw stad bezocht en ik vond het al raar dat uw stad er raar uit zag in vergelijking met anders. Dat is wel erg vervelend :x

Ik verspil de laatste tijd veel donuts perongeluk. Omdat ik snel overal aan het klikken ben om mijn XP en geld te verzamelen en dan druk ik perongeluk op een donut en dan verspil ik er een :angry:

Zorba

Legacy Member
camino zei:
Secretsms; dit is een app die anderen ook moeten staan hebben. Het gebeurt wel eens dat je berichten krijgt die prive zijn maarja, dat verschijnt op je voorscherm, iedereen kan dit op dat moment ook lezen (ook al zijn het hun zaken niet en bedoelen ze het wel goed om je te laten wete van ge hebt ne sms gekregen).
Wie toch meer op safe wil spelen en zeker op bepaalde momenten dit niet wil tegen komen is dit een goeie app voor.

Of je zet voorvertoning af en je ziet enkel van wie het bericht komt :p

Lemme

Legacy Member
SHFT zei:
Ik had uw stad bezocht en ik vond het al raar dat uw stad er raar uit zag in vergelijking met anders. Dat is wel erg vervelend :x

Ik verspil de laatste tijd veel donuts perongeluk. Omdat ik snel overal aan het klikken ben om mijn XP en geld te verzamelen en dan druk ik perongeluk op een donut en dan verspil ik er een :angry:

Ja inderdaad, het heeft wat werk gekost maar het is terug in orde nu. Wel vreemd is dat ik nu blijkbaar serieus wat stukken grond er gratis heb bij gekregen dus da's wel mooi meegenomen. Maar er is toch nog serieus wat werk aan het spel.

dida2812

Legacy Member
Heb jullie toegevoegd in het spel maar als ik naar jullie stad wil gaan krijg ik volgende melding "get a spiffy new update" maar omdat het spel uit de app store is gehaald zal ik ook niet kunnen updaten, of moet ik iets anders doen?
Enig idee hoe je snel kunt lvl zonder donuts te kopen?
Je kan ook donuts krijgen door Homer met zijn ipad te laten spelen en snel op hem te klikken.

Implar

Legacy Member
Raar dat jullie allemaal The Simpsons kunnen spelen, de mijne geeft direct de melding dat hij niet kan connecteren, al een week aan een stuk...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan