Archief - Welke iPhone-apps raad jij aan?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

oXia

Legacy Member
Y-Ssin zei:
mogen er hier ook cydia tweaks worden besproken...?

probeer iRinger eens, maakt een bel/sms-toon van je gewenste mp3 (wel max 30sec)! Dan in iTunes gooien en voila. Werkt hier perfect!

Levicious

Legacy Member
camino zei:
Dan gaat ge feed that dragon ook leuk vinden.

Heb ik al :p

Nu, ik wil tomtom europe downloaden.
Maar das 1.8 gig , met mijne gsm duur da 3 jaar tegen dak em binnnen heb.
Kunde da downloaden op uw pc en op gsm zetten ofzo?

JasonC

Legacy Member
Iemand die zijn ervaringen met MyPhone+ wil delen?
Kwestie van wat research te doen naar meningen van andere voordat ik hem binnenhaal. :)

Trebby

Legacy Member
snowguard_01 zei:
kheb daar lyricsfinder voor, is normaal gratis, alsook soundhound kunde daarvoor gebruiken en mss zelfs shazam?

stuurt soundhound u niet gewoon door naar google ?

Deekay

Legacy Member
Heb net een itunes card aangeschaft, wat zijn jullie must have paid apps? Heb nu net sleep cycle en icoyote gekocht :)

camino

Legacy Member
Deekay zei:
Heb net een itunes card aangeschaft, wat zijn jullie must have paid apps? Heb nu net sleep cycle en icoyote gekocht :)

De interesses verschillen van persoon tot persoon:

Mijn apps om te bellen/smsen/mmsen/voice bericht inspreken enz.....
zijn: whatsapp,forfone,line,viber,voxer

Al deze apps werken via data en kan je gratis bellen/smsen/mmsen/voice bericht inspreken enz..... Die andere mensen die je kent moeten wel ook deze apps staan hebben (en best data hebben).

tvgids.tv 2.0 belgie pro ;mijn tv gids altijd bij me, de beste die er is vind ik en je kan ook herinneringberichtje instellen, je favorieten enz....
(geluid moet wel aanstaan anders hoor je die herinnering niet).

Voor voetbal (live) uitslagen en statestieken en noem maar op; my football pro 3 is een nieuwe app nu, zeer goed,mooi en overzichtelijk.

Goodreader; steek ik mijn documenten en dergelijke in en beveiligd met een paswoord.

shazam en soundhound is voor muziekherkenning; luister je naar de radio of jim tv op tv maar de artiest komt er mss niet op ofzo, dan kan je via deze apps teweten komen welke song het is, uiteraard vind deze niet alles.

q-flits en flitsmeister zijn 2 apps voor flitscontroles maar je kan er uiteraard nooit 100 % op afgaan want ze staan er nooit allemaal in, soms gebeurt het de controles later doorkomen maar er toch al staan.

imgurupload; als je een screenshot maakt of een foto hier op deze site met je iphone wil krijgen dan heb je deze app nodig. Je moet dan hier op afbeelding invoegen nemen enz....Is makkelijk allemaal.

speedtest; beste speedtest app die er is en is gratis.

Euromillions van formigas GbR; zalige app, ik speel altijd mee mijn zelfde nummers zowel den dinsdag als vrijdag, dan stel ik deze in voor 10 weken en din+vrijdag en dan krijg ik telkens zeer snel een pushbericht of ik gewonnen heb of niet enz....(je moet wel binnen de 10 weken opnieuw voor 10 weken instellen, ik ga de maker ervan eens vragen om gewoon doorlopend te kunnen nemen).

djay; beste djay app die er is en goedkoop ook, ik gebruik deze altijd, ik stel dan de seconden in vanaf wanneer deze moet beginnen mixen (dus overschakelen naar de andere song), gewoon een super app.

weather pro; deftige weerapp, je kan er ook voor betalen maar dat is niet nodig vind ik.

Puffin en photon flash web browser zijn 2 apps die flash filmpjes en sites ondersteunen (het gaat wel wat trager, is nie perfect maar soms zijn ze eens nodig).

song2email; de muziek die in je muziek app staat op je iphone kan je doorsturen via email.

tuneinradio pro; voor mij de beste streaming radio app, onthoud wel, deze verbruikt rond de 55mb data per uur.

app box pro; een goedkope app mee wat van alles op en aan, ik gebruik deze vooral voor de koerswisseling omdat deze altijd uptodate is en ik koop meermaals per jaar stuff vanuit engeland of zelfs amerika. Zo weet ik meteen hoeveel het kost in euro's.

photosync: ik gebruik deze als ik eens via wifi mijn foto's van iphone naar pc wil zetten of omgekeerd, ook een van de betere apps.

Pimp your name; beetje een fun app, je kan je naam onder een mooie foto zetten of je eigen foto.

live street view; altijd wel handig, ik moet bv morgen naar een plaats gaan waar ik nog nooit ben geweest, via deze app kijk ik waar deze ong zijn huis is en hoe het eruit ziet enz....zo heb ik een idee wanneer ik er bijna ben ;).

Mediaburner; is zowat de enige app die filmpjes van youtube kan halen en die je in je app kan plaatsen, de meeste anderen kunnen dit niet.

Voor facebook en twitter gebruik ik de originele apps + een soort van reserve app (soms doet de originele fb eens vervelend dan schakel ik over naar die andere).
Mijn 2de twitter app is icebird for twitter en mijn 2de facebook app noemt facebook for iphone with chat-friends planet pro

playlist-creator; ook al heb ik itunes match aangeschaft, heel soms gebeurt het toch eens dat ik meerdere apparte mappen wil maken, met deze app gaat dit heel goed, zo steek ik de muziek erin die ik bv op dat bepaald moment het liefste wil horen of als ik bv eens geen rockmuziek erdoor wil hebben enz... De muziek word uiteraard vanuit uw muziek app gebruikt.

Tentspotter: ik moest ruime tijd geleden gaan parkeren op een plaats waar ik nog nooit was geweest, deze app ingestelt aan de wagen zelf (voor we vertrokken) en dan toen we terug kwamen was het van datte dat we niet echt 100% zeker waren langs waar we moesten gaan, dankzij deze app gelukkig de wagen terug gevonden of we zouden mss nog een uur extra zitten zoeken hebben ;).

touchnote; als je via je iphone kaartjes naar iemand wil versturen, je kan grotendeels zelf kiezen wat je wil versturen enz....

Dit zijn al enkele apps van me, ik heb er denk ik meer dan 1000 ondertussen, heb al een aantal gepost die ik meeste gebruik of nuttig vind.

UPDATE; Ik lees net dat LIVE STREET VIEW GRATIS is :-), hopla, tis de moment :-).

Duckchick

Legacy Member
Net IntoNow geprobeerd (wel vanuit de Amerikaanse Appstore).

Zoals shazam, maar dan voor tv-series of films. Wanneer er een film of serie speelt en je wilt de titel ervan (incluis aflveringnummer) te weten komen, effe IntoNow laten meeluisteren en hij vertelt het je. Werkt goed..

camino

Legacy Member
Duckchick zei:
Net IntoNow geprobeerd (wel vanuit de Amerikaanse Appstore).

Zoals shazam, maar dan voor tv-series of films. Wanneer er een film of serie speelt en je wilt de titel ervan (incluis aflveringnummer) te weten komen, effe IntoNow laten meeluisteren en hij vertelt het je. Werkt goed..

Mja, nie te vinden ik de nederlandse appstore.

xIO3Y

Legacy Member
Duckchick zei:
Net IntoNow geprobeerd (wel vanuit de Amerikaanse Appstore).

Zoals shazam, maar dan voor tv-series of films. Wanneer er een film of serie speelt en je wilt de titel ervan (incluis aflveringnummer) te weten komen, effe IntoNow laten meeluisteren en hij vertelt het je. Werkt goed..
Heb ik vroeger ook ff gehad. Zeker handig om series op te zoeken of ff te checken in welk seizoen je zit.

JasonC

Legacy Member
Isda normaal dat week cal geen meldingen geeft...? Kheb de meldingen van de standaard agenda app uitgezet, en die van week cal aan, maar krijg geen meldingen. Als ik de meldingen van beiden aanzet dan krijg ik wel meldingen, alleen van de standaard agenda app, weliswaar, die is gesyncd met week cal...

camino

Legacy Member
Voor de voetbalfans heb ik echt een top app gevonden of zeg maar 2-3 tal top apps:

my football pro 3 en alsook sportwereld, 2 steen steengoeie voetbal applicaties, hetgeen de ene nie heeft heeft de andere wel enz....beter dan deze 2 heb je volgens mij niet. Je hebt ook nog footie nr10 maar die komt op de 3de plaats. Als je my footballl pro 3 en sportwereld hebt zit je zeer goed mee.
Update; bij my football pro 3 wel opletten, 3 goals bij de match lueven-gent klopte de goalscorer niet, daarin is footie en sportwereld betrouwbaarder in.

Voor de f1 heb ik de app F1 calendar.

Voor tennis en basket in 1 app kan je sportytrader aanschaffen (was meende ik ook gratis), vooral goed voor de basket en tennis matchen te volgen, deftige app, voor voetbal wel minder goed vind ik.

Update; Nog een goeie nieuwe gratis voetbal app gevonden en deze is ook heel goed;

eurosport live score

NIEUWE game; jewel frenzy, heel goeie game, ook nie moeilijk.

camino

Legacy Member
Tis de moment nu;
Galaxy on Fire 2 HD staat aan 3.99 euro, staat normaal gezien aan 7.99 euro.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Camino, voor sport scores is er imo maar 1 must have nl livescore :)

Ari Gold

Legacy Member
Bestaat er eigenlijk een manier om iheartradio hier in Europa toch te kunnen gebruiken?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan