Archief - Welke iPhone-apps raad jij aan?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ElGargamel

Legacy Member
Ik zoek een app waarmee je video's kan editen. Stukken uit halen, verschillende video's aan elkaar monteren. Een gratis alternatief voor iMovie?

Dekon7

Legacy Member
ElGargamel zei:
Ik zoek een app waarmee je video's kan editen. Stukken uit halen, verschillende video's aan elkaar monteren. Een gratis alternatief voor iMovie?
Kerel!4 euro voor iMovie is nu ook niet het bedrag om over te gaan sukkelen.

ElGargamel

Legacy Member
true, maar ik vind het altijd ambetant om eerst te moeten betalen vooraleer ik het kan uittesten...
Je koopt toch ook geen fiets zonder er is op gereden te hebben.

Implar

Legacy Member
ElGargamel zei:
true, maar ik vind het altijd ambetant om eerst te moeten betalen vooraleer ik het kan uittesten...
Je koopt toch ook geen fiets zonder er is op gereden te hebben.

Een fiets kost dan ook meer dan 4eur.

Anyways, ge kunt altijd op uw fiets springen en naar de dichtste reseller gaan, iMovie zit bij de demo-content van de iPad, en het is toch schoon weer ;)

camino

Legacy Member
Leuke update bij zoek mijn iphone; als je iphone word gestolen en die dief legt je iphone af dan heb je brute pech, als deze zo dom zou zijn deze die applicatie enzo er niet afhaalt maar legt de iphone terug aan dan zal je nu een email krijgen als de iphone dus terug aanschiet en gelokaliseerd is, dat was ervoor niet het geval, schitterende update vind ik.

Therapy

Legacy Member
Is dat die gratis dienst van apple? Zou dz der ook eens moeten opzetten. Ben altijd zo paranoia op men iphone als ik op stap ga. :unsure:

Cranberry

Legacy Member
kakature zei:
Facebook weet al genoeg van mij :unsure:

Exactly :p vrijwillig uw privacy opgeven, nooit mijn ding geweest :D (n/o)



camino zei:
Leuke update bij zoek mijn iphone; als je iphone word gestolen en die dief legt je iphone af dan heb je brute pech, als deze zo dom zou zijn deze die applicatie enzo er niet afhaalt maar legt de iphone terug aan dan zal je nu een email krijgen als de iphone dus terug aanschiet en gelokaliseerd is, dat was ervoor niet het geval, schitterende update vind ik.

Ik dacht een oplossing te hebben zodat die app niet verwijderd kan worden, Lockdown Pro (jb nodig) kan all uw apps beveiligen met passwoord, maar ge kunt ze wel nog altijd gewoon verwijderen zonder passwoord dus pretty pointless '-.-

botchla

Legacy Member
Heb the heist onlangs uitgespeeld en als beloning krijg je iets:

Congratulations agent
you found the award-winning
puzzle game “Eets” inside the vault!

Eets is available for both Mac and Windows through Steam. You can redeem your free copy (normally $10) with this unique, one-time-use Steam product code

Indien iemand dit graag wil geef ik je de productcode via PM, laat maar iets weten. Heb geen tijd om het zelf te installeren/spelen. Enige wat leuk zou zijn in de plaats dan is een repje ;).

botchla

Legacy Member
Castle attack is gratis vandaag en blijkbaar wel leuk. Moet het zelf nog testen though.

ElGargamel

Legacy Member
Feed me oil

charmant puzzelspelletje waarbij je lekkende olie in juiste banen moet leiden (lees in de mond van zeer bizarre creatures)

Plutus

Legacy Member
The Heist ook uitgespeeld (aanrader trouwens!). Mocht iemand geïnteresseerd zijn in die code voor Eets, laat maar weten, ik doe er toch niets mee. Via PM, first come first serve :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan