Meerkat
Legacy Member
Ikkie zei:En toch zijn er vééél te weinig gebruikers van Avertinoo....
Ik ben ook tevreden gebruiker maar ik voel me nooit zeker dat er geen flitsers zijn omdat er telkens maar 1 a 2 meerkatten zijn voor mij (traject Kortrijk - Gent)
In West-Vlaanderen zijn er idd nog niet zoveel gebruikers. Maar zelf woon ik in Leuven en ik heb toch altijd meer dan 100 gebruikers in een straal van 30km rond mee en een 8 à 12 gebruikers voor me rijden.
Onlangs 244 gebruikers in een straal van 30km rond mij, dat wil toch zeggen dat Avertinoo goed aan het opkomen is hier!

