Archief - Welke iPhone-apps raad jij aan?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zorba

Legacy Member
Bouver zei:
bwa, het kan wel eens tof zijn om te weten naar waar het vliegtuig dat ge in de lucht ziet naartoe gaat. Maar ik wil eigenlijk weten of het wel deftig werkt anders is het mij geen 2.39€ waard.

Werken doet het alleszins heel goed (en vlot). Wel data nodig natuurlijk :)
Of het 2,39 euro waard is moet jij weten natuurlijk, ik gebruik het toch regelmatig.

Frado2005

Legacy Member
bwa ik vond die flightradar toch niet zo interessant, vrij duur voor wat het maar geeft. Maar als je interesse hoog genoeg ligt is het misschien de moeite..

Milfhunter

Legacy Member
als je van muziek houdt en nieuwe dingen wil leren kennen. 22tracks !!

steffen123

Legacy Member
steffen123 zei:
Werkt MoviePlayer (€2.39) goed?
Hoe gaat dat juist in zijn werking? Je kan blijkbaar ook flash video's afspelen?
Werkt het op een iPhone 2G (3.0) ? :)

Niemand ervaring mee?

vankja

Legacy Member
weet iemand of je, als je je ipod touch jailbreakt, je ergens swype kan afhalen? Want ik zou die zeer graag eens willen proberen.


(of is er een officiële manier voor iets zoals swype te krijgen?)

Luna K

Legacy Member
Iemand die een alternatief kent voor Pandora Radio (aangezien dit niet meer buiten de US is toegelaten) ? Liefst dus met gelijkaardige mogelijkheden...

Thanks ;)

Bouver

Legacy Member
Milfhunter zei:
World of Goo !!!

Wat moet je juist doen in dat spel? Ik denk er namelijk aan om het te kopen maar op de trailer van de game zie ik niet echt wat je moet doen.

OT: Tiny Wings, hoeveel uren ik daar al niet aan versleten heb :D

dr.salt

Legacy Member
Ik ben op zoek naar een app waarmee ik office documenten en pdf's kan zien op men iPhone.
Ik heb reeds dropbox (gebruik ik ook op al men macs) maar daar kan ik ze enkel zien wanneer ik internetverbinding heb, is er dus een mogelijkheid om ze ook offline te kunnen gebruiken?

dr.salt

Legacy Member
Dat lijkt me inderdaad wel de oplossing, any chance dat er een gratis equivalent bestaat ? :p

nevermind kheb het gekocht, thanks voor de tip

Luna K

Legacy Member
Luna K zei:
Iemand die een alternatief kent voor Pandora Radio (aangezien dit niet meer buiten de US is toegelaten) ? Liefst dus met gelijkaardige mogelijkheden...

Thanks ;)

Anyone ?

;)

Meerkat

Legacy Member
Opnieuw geeft Avertinoo gratis licenties weg via facebook: Bienvenue sur Facebook. Connectez-vous, inscrivez-vous ou découvrez !

Maak je lid via de 'vind ik leuk-knop' en post een commentaar. Morgen 20/4 weet je of jij de winnaar bent van een van de gratis licenties! Maak meer kans om te winnen door Avertinoo door te linken naar jouw persoonlijke berichtenmuur.

De laatste maanden stijgt het aantal gebruikers enorm, ben nog steeds zeer tevreden gebruiker (gebruik het bij elke autorit).

Ikkie

Legacy Member
Meerkat zei:
Opnieuw geeft Avertinoo gratis licenties weg via facebook: Bienvenue sur Facebook. Connectez-vous, inscrivez-vous ou découvrez*!

Maak je lid via de 'vind ik leuk-knop' en post een commentaar. Morgen 20/4 weet je of jij de winnaar bent van een van de gratis licenties! Maak meer kans om te winnen door Avertinoo door te linken naar jouw persoonlijke berichtenmuur.

De laatste maanden stijgt het aantal gebruikers enorm, ben nog steeds zeer tevreden gebruiker (gebruik het bij elke autorit).

En toch zijn er vééél te weinig gebruikers van Avertinoo....
Ik ben ook tevreden gebruiker maar ik voel me nooit zeker dat er geen flitsers zijn omdat er telkens maar 1 a 2 meerkatten zijn voor mij (traject Kortrijk - Gent)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan