Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mazonemayu

Legacy Member
in mijn transfer window van itunes (zie fotos) toont die een bepaalde artiest niet (heroes del silencio), daar onder bij de albums staan dan wel alle albums van die band erbij. alle meta data van die cds is correct ge-edit. enig idee hoe dat kan komen? (ik krijg ze wel op mn telefoon, maar ben gewoon curieus)

http://i200.photobucket.com/albums/.../ScreenShot2014-08-28at130500_zps169fec93.png

http://i200.photobucket.com/albums/.../ScreenShot2014-08-28at130942_zpsdb907299.png

ha ja, uiteraard vind ik ze in mijn itunes bib WEL onder artists & eens ze op mn iphone staan vind hij ze daar ook onder artists

Sovereign

Legacy Member
Onlangs een Macbook gekocht en ik vrees dat ik een beeldscherm heb dat last heeft van backlight bleeding... Alleen twijfel ik of het ernstig genoeg is om hem daarvoor binnen te brengen, valt vooral op tijdens het filmkijken in de rechter bovenhoek. Enkele vragen:

- Doet Apple daar moeilijk over? Hebben zij een 'limiet' wat volgens hun niet ernstig genoeg is? Zelfde verhaal bij dode pixels, dat je er een minimum van 5 moet hebben of is dat niet van toepassing?
- Waar kan ik deze binnenbrengen? Heb hem online gekocht, neemt switch bv deze ook aan? Hoelang zou die reparatie kunnen duren?
- Is het beter om deze in een Apple-store binnen te brengen (bv in Nederland) en wordt deze dan terplekke hersteld?

raymand

Legacy Member
Ga naar een apple-winkel en vraag het daar. 9lives is geen apple reseller of hersteller :p

mazonemayu

Legacy Member
hoe zit het met garantie als je een apple toestel in ne Switch in t buitenland hebt gekocht?
vriendin van me haar Ipad doet het na anderhalf jaar niet meer maar ze heeft hem in Praag gekocht (wel bij ne Switch ginder)

is het alleen in Belgie 2 jaar garantie, of heel de europese unie?

Jasper: 2 weken is zowieso garantie hé man

Sovereign

Legacy Member
Stel de vraag omdat men bij dode pixels ook moeilijk durft doen, daarom de vraag of iemand dit al meegemaakt hebt en dit geval als 'ernstig genoeg' zou kwalificeren. Kwestie van voorbereid te zijn moest men moeilijk doen. Ik ga 'm vrijdag eens binnenbrengen.

camino

Legacy Member
Diene appstore doet precies maar raar?

Ik klik op een app die ik al heb gekocht, bij de ene app zegt ie van u hebt dit artikel al gekocht blabla en bij andere die begint die gewoon te downloaden terwijl ik die al gekocht heb?
Wat ik ook voor heb is je schaft nog eens die app aan en de prijs blijft staan, bij andere apps staat er gedownload op.

Nog iemand voor?

Ik hoop dat spel mij niet nog eens die bedragen van die apps die ik al heb aanrekenen ;).

camino

Legacy Member
Jawadde zeg; zeker meer dan 10 apps die ik al geruime tijd geleden al had aangeschaft zeg hebben ze mij terug aangerekent, grmbl zeg. Gereported ze. Hoe kan dat nu zeg? Ik gebruik nog steeds mij zelfde email adres, alleen mijn paswoord hebk eens veranderd maar das ook al een tijdje gelden en ik heb er geen probleem mee gehad.

camino

Legacy Member
Amateurisme ten top tenzij iemand een beter idee heeft voor mij?

Ik zal het snel en kort probere uitlegge; een lange tijd geleden sloot itunes altijd af, dit kwam doordat die over zijne nek ging omdat ik enorm veel apps heb, ik moest al die apps in verborgen steken, zo was mijn probleem dan toch opgelost maar ik moest dit eentje per eentje doen en dat ging tergend traag vooruit ook, onbegrijpelijk.

Nu kom ik weer wat tegen; ik downloade opnieuw wat apps die ik al gekocht had en wat zie ik; ze worde mij terug aangerekent, zucht. Ik stuur natuurlijk naar de support er wat mis gelopen is enz...
Krijg ik ne mail terug dat ik de bestelnr enz... moet doorsturen van die 10 tal apps. Ik zeg oke geen probleem, als ik zoeken kan nemen dan gaat dat nog snel gaan tot wanneer ik naar mijn aankoopgeschiedenis ga, aub zeg, geen zoekfunctie, toch onbegrijpelijk zeg, nu moet ik hier heel dienen nest afgaan zeg, al mijn aankopen van mijn apps/muziek enz... dat zijn er meer dan 3000 en het gaat alweer tergend traag vooruit en vaak flipt de boel en komt er nen tekst op met netwerkprobleem (ligt ook aan Apple).

Ik zit hier al van in de namiddag tot nu mee bezig en zit nog maar halverwege zeg.

Dit is amateurisme ten top en heel frustrerend ze tenzij iemand echt een betere en snellere oplossing heeft?



Ik heb alle bestelnummers van de recent aangeschafte producten nagekeken en zie dat deze bij u in rekening gebracht zijn. Om uit te kunnen zoeken of de aankopen daadwerkelijk eerder met dit account zijn aangeschaft heb ik de bestelnummers van de eerste aankopen ook nodig. Graag zou ik van deze aankopen de bestelnummers ontvangen. Deze nummers beginnen meestal met de letter 'M'. Deze kunt u terugvinden op uw facturen (als Bestelling-ID) en in uw aankoopgeschiedenis.

sui785

Legacy Member
camino zei:
Amateurisme ten top tenzij iemand een beter idee heeft voor mij?

Ik zal het snel en kort probere uitlegge; een lange tijd geleden sloot itunes altijd af, dit kwam doordat die over zijne nek ging omdat ik enorm veel apps heb, ik moest al die apps in verborgen steken, zo was mijn probleem dan toch opgelost maar ik moest dit eentje per eentje doen en dat ging tergend traag vooruit ook, onbegrijpelijk.

Nu kom ik weer wat tegen; ik downloade opnieuw wat apps die ik al gekocht had en wat zie ik; ze worde mij terug aangerekent, zucht. Ik stuur natuurlijk naar de support er wat mis gelopen is enz...
Krijg ik ne mail terug dat ik de bestelnr enz... moet doorsturen van die 10 tal apps. Ik zeg oke geen probleem, als ik zoeken kan nemen dan gaat dat nog snel gaan tot wanneer ik naar mijn aankoopgeschiedenis ga, aub zeg, geen zoekfunctie, toch onbegrijpelijk zeg, nu moet ik hier heel dienen nest afgaan zeg, al mijn aankopen van mijn apps/muziek enz... dat zijn er meer dan 3000 en het gaat alweer tergend traag vooruit en vaak flipt de boel en komt er nen tekst op met netwerkprobleem (ligt ook aan Apple).

Ik zit hier al van in de namiddag tot nu mee bezig en zit nog maar halverwege zeg.

Dit is amateurisme ten top en heel frustrerend ze tenzij iemand echt een betere en snellere oplossing heeft?



Ik heb alle bestelnummers van de recent aangeschafte producten nagekeken en zie dat deze bij u in rekening gebracht zijn. Om uit te kunnen zoeken of de aankopen daadwerkelijk eerder met dit account zijn aangeschaft heb ik de bestelnummers van de eerste aankopen ook nodig. Graag zou ik van deze aankopen de bestelnummers ontvangen. Deze nummers beginnen meestal met de letter 'M'. Deze kunt u terugvinden op uw facturen (als Bestelling-ID) en in uw aankoopgeschiedenis.

Doe het via de computer op hun website. Dan kun je de zoekfunctie van je browser gebruiken.

Avici

Legacy Member
Hey,

Weet iemand waarom mijn iPhone 5 steeds een registratie vraagt (ingeven icloud account met wachtwoord) als ik in het buitenland ben. Dit is vrij frustrerend omdat ik dan geen netwerk heb totdat ik mij weer registreer via internet of iTunes. Enige hulp is welkom


Sent from my iPhone using Tapatalk

renaat13

Legacy Member
Iemand die weet hoelang de Iphone 5s nog te koop zal zijn? Niet als 8 Gb instapmodel maar de 'normale' 16 Gb en 32 Gb en dergelijke. Alleszins bedankt.

camino

Legacy Member
renaat13 zei:
Iemand die weet hoelang de Iphone 5s nog te koop zal zijn? Niet als 8 Gb instapmodel maar de 'normale' 16 Gb en 32 Gb en dergelijke. Alleszins bedankt.

Hoelang weetk nie maar ze gaan ze wel nog verkopen aan ietske lagere prijs.

renaat13

Legacy Member
Bedankt. Ik kijk namelijk uit naar een ander toestel. Voorlopig doet mijn 4s nog wat hij moet doen maar je weet maar nooit. Een Iphone met een groot scherm heb ik niet nodig. Misschien is de 5S dan wel een optie maar ik wil niet opgescheept zitten met een 8gb model. Enfin we zien wel. Nogmaals bedankt.

JasonC

Legacy Member
Normaal blijft die nog minstens een jaar in de line-up. Tot de volgende iPhone uitkomt en dan de iPhone 6 het budget model wordt. :p

Ampie

Legacy Member
Iemand enig idee hoe ik mijn control v terug laat werken op mijn macbook?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan